Поблизу від кордону відновлюватимуть ділянки доріг, які є «критично важливими для функціонування медичних та військово-логістичних маршрутів».
Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області 17 травня 2024 року уклала з компанією «Автострада» угоду на ремонт доріг в області. Найближча до кордону з Росією точка, де мають працювати робітники, знаходиться приблизно у 65 км. Загалом роботи мають виконати до 11 серпня 2024 року, й за це компанія-підрядник може отримати 76,6 млн грн. Саме через терміновість робіт не проводили класичні торги з поданням пропозицій та строком на оскарження. Про це йдеться з публікації на сайті Prozorro від 20 травня 2024 року.
З документів відомо, що 3 травня 2024 року відбулося засідання Ради оборони Харківської області, де вирішили невідкладно привести до ладу логістичні магістралі. Необхідність робіт пояснили тим, що ділянки доріг є «критично важливими для функціонування медичних та військово-логістичних маршрутів».
Мова йде про ділянки траси, яка проходить через села Куньє та Чистоводівку. Від останнього населеного пункту, згідно з гугл картою, до кордону з Росією приблизно 114 км.
Ділянка іншої траси, яку планують ремонтувати, проходить від міста Ізюм через села Гороховатку, Борова до села Кругляківка. Від останнього населеного пункту до кордону з ворогом приблизно 65,2 км.
Після засідання Ради оборони Харківської області відбулося зібрання технічної ради Служби відновлення, де мали визначитися із підрядником. Головним критерієм вибору була можливість компанії відремонтувати ці ділянки у максимально стислі строки.
Листи із запрошенням обговорити умови та з’ясувати масштаби робіт отримали:
За рішенням Служби відновлення підрядником обрали «Автостраду». У найкоротші терміни склали та затвердили кошторис.
«У зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів, замовником прийняте рішення, як виняток, (укласти прямий договір), - йдеться в обґрунтуванні підстав для закупівлі.
За роботи, які мають закінчити до 11 серпня 2024 року повинні заплатити 76,6 млн грн. З цієї суми 100 тис. грн мають виділити зі спеціального фонду державного бюджету, а 76,5 млн грн залишку – з інших джерел фінансування.
За інформацією аналітичної платформи YouControl, «ГРУПУ КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» зареєстрували понад 8 років тому у Києві та називалася вона «МІСТОКОМБУД-МКБ».
У 2016 році фірму перейменували на «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА». Зараз компанія має вінницьку «прописку». За весь час тільки вид діяльності не змінювався – це будівництво.
«АВТОСТРАДА» входить у холдинг «MS Capital» бізнесмена Максима Шкиля. Холдинг займається будівництвом доріг, логістикою, продажем авто та АПК. Головні активи групи – це «Спільне українсько-німецьке підприємство «Автострада», «Перша логістична компанія», «3С Групп», а також кілька гранітних кар'єрів та агрокомпаній.
Нагадаємо, що 30 квітня 2024 року «Київський метрополітен» підписав угоду з «Автострадою» на капітальний ремонт перегінного тунелю Оболонсько-Теремківської лінії підземки. Роботи мають виконати за 150 календарних днів від моменту укладання угоди, й за це мають заплатити 445,5 млн грн.
16 травня 2024 року стало відомо, що президент Володимир Зеленський заявив про ризики втратити Харків. За його словами, аби цього не сталося, Україні потрібні дві установки Patriot. З ними Росія ніколи не зможе окупувати "першу столицю".
До цього, видання The Guardian та Bloomberg повідомляли, що Росія планує "відрізати" Харків від України та перетворення його на непридатне місце для життя. А мер Ігор Терехов побоювався, що "перша столиця" може повторити долю сирійського Алеппо.
Інформатор писав, що Росія поцілила в харківський "Епіцентр", є жертви та поранені.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.