RU
Головна
Життя
Гаджети
15:20, 26 Квітня
Информатор UA

Интро

До суду Нью-Йорка надійшов колективний позов на Apple за те, що компанія вводить в оману користувачів iPhone в заявах про водонепроникність. Про це повідомляє wccftech,- передає Інформатор . Вся справа у ступеню захисту від вологи, які присвоюються пристроям. Моделі від iPhone 11 і краще відносяться за офіційними даними до класу IP68. Це означає, що вони повністю захищені від пилу, і їх можна без проблем занурювати на глибину більше 1 метра, і вони там будуть спокійно працювати близько 30 хвилин. Позивачі ж кажуть, що користувачам не надають гарантію, навіть якщо пристрій потрапив у воду на досить короткий час. У документах вказані випадки, коли після короткочасного падіння пристрою до моря або навіть басейну сервіси Apple відмовляли власникам в короткочасному обслуговуванні. Всередині пристрою є спеціальний індикатор, який червоніє, якщо на нього потрапила вода. Персонал відкликає гарантію, якщо таке все ж сталося. Це нібито має свідчити про порушення умов користування, оскільки пристрій, скажімо, пролежав у воді занадто довго, адже не забуваємо про 30 хвилин, передбачених класифікацією. Цікаво й те, що на офіційній сторінці iPhone 12 зазначено, що смартфони були успішно протестовані, і вони точно стійкі до бризок і воді по рейтингу IP68. Проте, також йдеться і про те, що гарантія не покриває пошкодження від тих самих бризок та води. Позивачі вимагають, щоб Apple змінила свої правила маркетингу і не обіцяла повну водонепроникність. Разом з цим вони хочуть, щоб компанія компенсувала їм витрати на адвокатів та експертів. До слова, Apple восени 2020 року вже отримувала штраф від італійської антимонопольної служби з подібних причин. Тоді їм довелося віддати 10 мільйонів євро. Нагадаємо, що Apple нещодавно ввела нові правила в політиці конфіденційності.Вони повинні обмежити доступ додатків і рекламодавців до даних користувачів.

На Apple подали колективний позов за «неправдиву водонепроникність» iPhone

Читать на русском
На Apple подали колективний позов за «неправдиву водонепроникність» iPhone

Мабуть, в компанії переоцінили захист від вологи своїх пристроїв

До суду Нью-Йорка надійшов колективний позов на Apple за те, що компанія «вводить в оману» користувачів iPhone в заявах про водонепроникність.

Про це повідомляє wccftech,- передає Інформатор .

Вся справа у ступеню захисту від вологи, які присвоюються пристроям. Моделі від iPhone 11 і краще відносяться за офіційними даними до класу IP68. Це означає, що вони повністю захищені від пилу, і їх можна без проблем занурювати на глибину більше 1 метра, і вони там будуть спокійно працювати близько 30 хвилин.

Позивачі ж кажуть, що користувачам не надають гарантію, навіть якщо пристрій потрапив у воду на досить короткий час. У документах вказані випадки, коли після короткочасного падіння пристрою до моря або навіть басейну сервіси Apple відмовляли власникам в короткочасному обслуговуванні.

Всередині пристрою є спеціальний індикатор, який червоніє, якщо на нього потрапила вода. Персонал відкликає гарантію, якщо таке все ж сталося. Це нібито має свідчити про порушення умов користування, оскільки пристрій, скажімо, пролежав у воді занадто довго, адже не забуваємо про 30 хвилин, передбачених класифікацією.

 

Цікаво й те, що на офіційній сторінці iPhone 12 зазначено, що смартфони були успішно протестовані, і вони точно стійкі до бризок і воді по рейтингу IP68. Проте, також йдеться і про те, що гарантія не покриває пошкодження від тих самих бризок та води.

Позивачі вимагають, щоб Apple змінила свої правила маркетингу і не обіцяла повну водонепроникність. Разом з цим вони хочуть, щоб компанія компенсувала їм витрати на адвокатів та експертів. До слова, Apple восени 2020 року вже отримувала штраф від італійської антимонопольної служби з подібних причин. Тоді їм довелося віддати 10 мільйонів євро.

Нагадаємо, що Apple нещодавно ввела нові правила в політиці конфіденційності.Вони повинні обмежити доступ додатків і рекламодавців до даних користувачів.

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.