"На сьогодні секретар РНБО сформулював цей пункт як «інформаційна твердість». Це загальна історія, до якої залучені різні структури, зокрема обидві розвідки, а також СБУ"
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Ця пісня про добрі і світлі почуття. Мені сподобалось слово “Неабищо”, бо воно не звичне, ми так називаємо людей які нам подобаються, чи яких ми кохаємо. Мене називали “моє неабищо”, мені це сподобалось, тому що я відчула в цьому слові певну унікальність, милозвучність. Це слово і смішне, і дивне, але дуже моє”, - коментує TAYANNA.
Запуск нової станції метро має відбутися в наступному році
Будівництво станції метро на Виноградар у Києві планують завершити навесні 2024 року. Питання з документацією, про яке говорив керівник метрополітену, вже вирішено, є необхідне фінансування і чіткий алгоритм дій, заявив мер столиці Віталій Кличко.
Про це він сказав в ефірі телеканалу "Київ 24". За його словами, весною наступного року станція метро може бути відкрита для громадського використання. При цьому Кличко додав, що ситуація складна із-за нестачі робочих рук.
Він нагадав, що з початку повномасштабної війни будівництво припинялося, зараз уже ремонтні роботи розпочалися. За словами Кличко, станцію готують відкрити весною за однієї умови.
"Весною, наступного року (2024, ред.), якщо у нас не буде якихось форс-мажорів, ми плануємо вже запустити станцію на Виноградар", - заявив мер.
Станція "Виноградар" є проєктованою станцією на Сирецько-Печерській лінії Київського метрополітену. Згідно з планами, вона буде розташована на території Нового Виноградаря, між станціями "Мостицька" та "Маршала Гречка".
Загальний план передбачає будівництво чотири нових станцій метро: "Мостицька", "Варшавська", "Виноградар" та "Вулиця Маршала Гречка" (яка у майбутньому буде перейменована).
До кінця наступного року в столиці на Виноградар планують відкрити дві станції метро – "Мостицьку" і "Варшавську". Роботи з будівництва нових станцій значно просунулися. Вже завершено будівництво тунелю, що з'єднує станції "Сирець" та "Мостицька" і має довжину майже 1250 метрів. Крім того, вентиляційний вузол отримав основні конструкції, а тунелепрохідницький механізований комплекс був демонтований.
Раніше повідомлялося, що в Києві замінили назву станції метро. "Інформатор" писав, яку саме.