"На сьогодні секретар РНБО сформулював цей пункт як «інформаційна твердість». Це загальна історія, до якої залучені різні структури, зокрема обидві розвідки, а також СБУ"
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Ця пісня про добрі і світлі почуття. Мені сподобалось слово “Неабищо”, бо воно не звичне, ми так називаємо людей які нам подобаються, чи яких ми кохаємо. Мене називали “моє неабищо”, мені це сподобалось, тому що я відчула в цьому слові певну унікальність, милозвучність. Це слово і смішне, і дивне, але дуже моє”, - коментує TAYANNA.
Будівництво метро на Виноградар відновлять лише восени
До кінця 2024 року в Києві на Виноградар планують відкрити дві станції метро – «Мостицька» і «Варшавська». Ремонтні роботи по всяк час відкладають. Востаннє причиною стало коригування науково-проєктної документації.
Про це повідомив керівник «Київського метрополітену» Віктор Брагінський.
«Ми закінчуємо корегування проєктної документації. І орієнтовно з серпня ми приступимо до будівництва по відкорегованій документації», – каже Брагінський.
Проєкт будівництва був розроблений 2017-2018 року. При супроводі проєктування, недосконалість плану побачили в науковому інституті. Корегування закінчать лише у серпні. Тож будівництво відновлять лише з вересня й вже будуватимуть по новому проєкту.
«Ми повинні до кінця 2024 року побудувати дві станції метро – «Мостицька» і «Проспект Правди» [«Варшавська» – прим.]. І у першому кварталі 2025 року зробили пусконалагоджувальні роботи. Треба розуміти, що під час повітряної тривоги будівельники йдуть в укриття. І це теж впливає на терміни будівництва», – пояснив керівник «Київського метрополітену».
Перший етап будівництва все ще триває
Станція «Мостицька» стане продовженням «зеленої» гілки від станції «Сирець» із ділянкою вилкового відгалуження у бік станції Виноградар та електродепо.
Станом на червень 2023 року виконано значний обсяг основних будівельно-монтажних робіт по станціях «Мостицька» та «Варшавська», зокрема облаштування огороджуючих конструкцій методом «стіна в ґрунті», кріплення котловану металоконструкціями, розробки та вивезення ґрунту та інші.
Також готовий тунель від станції «Сирець» до станції «Мостицька» довжиною майже 1250 метрів, завершено будівництво основних конструкцій вентиляційного вузла, виконано комплекс робіт з демонтажу тунелепрохідницького механізованого комплексу.
Загальний проєкт продовження гілки передбачає будівництво 4 станцій метрополітену: «Мостицька», «Варшавська» (обидві за планом відкриють у 2024 році), «Виноградар» та «Вулиця Маршала Гречка» (у майбутньому буде перейменована).
До того ж модернізують і вагони, яких нині в Києві нараховують понад 50 одиниць зроблених Крюківським вагонобудівним заводом. Однак 60% парку підземки все ще складається із застарілих вагонів.
Нагадаємо, раніше ми розповідали про те, чи можна оплачувати проїзд у метро Києва цифровою транспортною карткою.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.