«Я сказав Путіну: "Якщо ти увійдеш в Україну, я розбомблю до біса Москву. Кажу тобі - у мене не буде вибору". А він такий: "Не вірю тобі". А я йому: "Ще як". Він знову: "Не вірю". Але правда в тому, що він повірив мені... ну, на 10%»
«Без неї» — це трек про післясмак великого кохання. Не про конфлікт, не про скандал, а про тихий стан, коли ніби все ще живеш, але без неї, як без шкіри.
Останній редизайн пакування компанія проводила п'ять років тому
Всесвітня мережа ресторанів фаст-фуду McDonald's змінить дизайн пакування для своїх продуктів. Останній редизайн компанія проводила п'ять років тому - у 2016 році.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на брендингові агентство Pearlfisher,яке розробило пакування для McDonald's.
Всі упаковки будуть виконані в єдиному візуальному стилі, а великі написи замінять іконками. В агентстві вважають, що оновлений дизайн принесе бренду "відчуття радості і легкості завдяки яскравій графіці".
Pearlfisher вирішили відійти від великих написів з назвою, замінивши їх зображеннями, які символізують кожен з продуктів бренду. Такий підхід повинен зробити продукти бренду McDonald's ще більш впізнаваними і такими, що запам'ятовуються.
Дизайнери прагнули виділити для кожного з продуктів McDonald's якийсь відомий і знаковий елемент, який і помістили на упаковку. Наприклад, на коробці філе-о-фіш з'явилися морські хвилі, а на упаковці чизбургеру - плавиться сир. А картоплю фрі позначили зображенням самих картопляних скибочок.
"Наше завдання полягало в тому, щоб з'ясувати, що особливого є в кожному з продуктів McDonald's, і розробити систему, яка дозволила б іншим зробити те ж саме", - сказав креативний директор Pearlfisher Метт Сіа.
Нагадаємо, раніше McDonald's оголосила, що у 2021 році представить серію McPlanet.Це будуть альтернативні бургери і сніданки з рослинної м'яса.