Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
Останній редизайн пакування компанія проводила п'ять років тому
Всесвітня мережа ресторанів фаст-фуду McDonald's змінить дизайн пакування для своїх продуктів. Останній редизайн компанія проводила п'ять років тому - у 2016 році.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на брендингові агентство Pearlfisher,яке розробило пакування для McDonald's.
Всі упаковки будуть виконані в єдиному візуальному стилі, а великі написи замінять іконками. В агентстві вважають, що оновлений дизайн принесе бренду "відчуття радості і легкості завдяки яскравій графіці".
Pearlfisher вирішили відійти від великих написів з назвою, замінивши їх зображеннями, які символізують кожен з продуктів бренду. Такий підхід повинен зробити продукти бренду McDonald's ще більш впізнаваними і такими, що запам'ятовуються.
Дизайнери прагнули виділити для кожного з продуктів McDonald's якийсь відомий і знаковий елемент, який і помістили на упаковку. Наприклад, на коробці філе-о-фіш з'явилися морські хвилі, а на упаковці чизбургеру - плавиться сир. А картоплю фрі позначили зображенням самих картопляних скибочок.
"Наше завдання полягало в тому, щоб з'ясувати, що особливого є в кожному з продуктів McDonald's, і розробити систему, яка дозволила б іншим зробити те ж саме", - сказав креативний директор Pearlfisher Метт Сіа.
Нагадаємо, раніше McDonald's оголосила, що у 2021 році представить серію McPlanet.Це будуть альтернативні бургери і сніданки з рослинної м'яса.