“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Українці віддають перевагу внутрішньому ринку
Автомобілі зі США втрачають свої позиції на українському ринку. Справа в тому, що наразі втрачено шлях постачання через море, а інші шляхи в підсумку обходяться значно дорожче. Аналогічна проблема зачепила і авто з Європи.
Про це Інформатор розповідав у своєму матеріалі з аналізом авторинку. Інститут досліджень авторинку нещодавно зафіксував новий рекорд – українці за червень придбали понад 100 тисяч потриманих авто. Водночас, змінилася й тенденція – 82,3% склали саме угоди внутрішнього ринку. Раніше ж переважну частину таких угод займали машини зі США та Європи.
Зараз авто зі США стали доволі непопулярними. Причина доволі проста – втрачено вигідний шлях постачання через Чорне море до Одеського порту. Це дозволяло встановлювати на потримані авто зі Штатів доволі привабливі ціни. Тепер везти такі авто доводиться через країни Балтії чи Німеччину. У підсумку це збільшує вартість машин на декілька тисяч доларів, та й доставляти доводиться довше – іноді чекають місяцями. Крім цього дорогою ще й подряпати авто можуть.
З Європи також почали привозити менше машин. Річ у тім, що перегонами найбільше займалися чоловіки. Зараз же вони не можуть виїжджати за кордон. Крім цього, на кордонах створюються великі черги, оскільки переважна частина перевезень здійснюється сушею. Усе це ускладнює імпорт і робить його дорожчим.
При цьому, внутрішній ринок навпаки став привабливішим. Минулого року нульове розмитнення дозволило наповнити його іномарками за вигідними цінами. Також чимало людей продали машини через скруту. З перезапуском ринку українці також почали виставляти свої старі авто, аби купити нові. Усе це підштовхує ринок.
Водночас, якщо дивитися на ринок нових автомобілів, то тут ситуація трохи інша. Китайські автомобілі почали активно займати значні позиції на нашому ринку. Це стосується і електромобілів – у цьому сегменті китайські виробники займають 79% ринку.
У Верховній Раді України зареєстрували законопроєкт, який частково поверне нульове мито на авто. Проте, це стосується тільки військових та волонтерів. Діяти це буде тільки у випадку, якщо машини ввозяться для потреб фронту.
Нагадаємо, скільки коштувало паливо 11 липня.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.