У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
"Ця пісня про кохання, складнощі в стосунках, випробування, надію на краще попри всі негаразди та про силу рухатись далі. Глибокі емоції, текст, дещо мрійливий приспів створюють відчуття віри у світле майбутнє, де щастя можливе. P.S. Не переймайтесь, пишу пісні не тільки про історії зі свого життя, а й із життя інших людей, або ж вигадую ситуації. І ця пісня саме такого сюжету".
Це йде суперечить його публічній позиції
Білоруський диктатор Олександр Лукашенко заборонив закривати McDonald's у Білорусі, хоча раніше демонстративно радів закриттю мережі швидкого харчування у країні. Це його остаточне рішення.
Про це повідомило білоруське незалежне видання "Наша Ніва" з посиланням на обізнаного співрозмовника, передає Інформатор.
"McDonald's не робив заяв, які забороняють працювати в Білорусі, мінська влада його теж у спину не штовхала. Були деякі нюанси із відмовами оновлювати білоруській франшизі рецепти та програмне обладнання, але все це можна вирішити у переговорному порядку", - пояснює ситуацію співрозмовник.
Видання зазначає, що в Білорусі самого McDonald's не було, а був франчайзі "КСБ Вікторі Ресторани". Його власник - Кайрат Боранбаєв, казах із зв'язками з колишнім президентом цієї країни Нурсултаном Назарбаєвим. Нині Боранбаєв у Казахстані опинився під слідством, а його "КСБ Вікторі Ресторани" працював за франшизою, виданою McDonald's.
За даними співрозмовника, у власника були проблеми з франшизою, тому з-під арешту він вирішив не боротися з дрібними проблемами, а працювати під брендом російського плагіату McDonald's "Вкучсно и точка", що йому було зручніше з технічних причин. Але Лукашенку ця ідея, схоже, не сподобалася.
"Лукашенко заборонив міняти франшизу. Це його рішення. Подібне нещодавно сталося і з "Синєво", яке хотіло продатись росіянам, але їм заборонили. Тільки у розмові з McDonald's про продаж не йшлося, тільки про заміну франшизи. Але заборонили. Це вже точно", - зазначає співрозмовник.
Чому для режиму важливо не втрачати представництва світових брендів — можна лише здогадуватись.
Це суперечить публічній риториці Лукашенка, який нещодавно риторично обурювався перед чиновниками, що білоруси, мовляв "самі не можуть розрізати навпіл булочку". Після цього критикою цієї мережі пройшлися і білоруські пропагандисти, і депутати.
"Я завжди вас закликаю: харчуйтеся, споживайте своє, не кидайтеся на заморське. Це сьогодні актуально звучить у плані того, що дехто, особливо серед молоді, та й, напевно, середнього віку, а може, і старшого, стали ахати й охати: "Ах, McDonald's іде", - сказав Лукашенко.
Нагадаємо, у першій половині листопада стало відомо, що McDonald’s у Білорусі протягом декількох тижнів перейде на російський бренд "Вкусно и точка".
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.