Літак в порядку? У Білорусі показали відео з ДРЛС А-50, але чомусь його знімали вночі та тільки знизу

Літак в порядку? У Білорусі показали відео з ДРЛС А-50, але чомусь його знімали вночі та тільки знизу

Читать на русском

Чи злітає літак міноборони країни також не показало, тож є сумніви у справності потрібних для цього систем

Читать на русском
Літак в порядку? У Білорусі показали відео з ДРЛС А-50, але чомусь його знімали вночі та тільки знизу
У Білорусі показали літак А-50, який начебто відремонтували після атаки партизанів

Чи злітає літак міноборони країни також не показало, тож є сумніви у справності потрібних для цього систем

Міністерство оборони Білорусі показало кадри з начебто повністю відремонтованим літаком дальнього радіолокаційного стеження (ДРЛС) А-50. Цікаво, що знімали літальний апарат саме вночі, коли деталі розгледіти не можна, а показували лише окремі його сторони. У підсумку, справність основних систем літака запис не доводить, а підозрілі обставини зйомки лише викликають нові підозри.

Запис виклали на Telegram-каналі білоруського відомства. Очікувано, головне посилання цього відео – партизанам начебто не вдалося сильно пошкодити російський апарат. У ролику демонструють, як він справно їздить по злітній смузі, так показують його окремі деталі, які начебто справні. 

Проте, ДРЛС А-50 чомусь на відео так і не злетів, хоча при демонстрації літака якось варто було б це організувати. Також виникає чимало інших питань до знімальної групи міноборони Білорусі та й самого відомства. На них звернув увагу «Беларускі Гаюн».

Справа в тому, що відео навмисно знімали в сутінках. Це унеможливлює розгляд окремих деталей літака, який піддали бавовні партизани. Крім цього, пропаганда активно демонструє тільки одну зі сторін апарату та його них. Інший бік начебто взагалі під забороною.

Моніторингова група зазначила, що відео дійсно зняли 1 березня, приблизно о 20:00. Проте, інші факти це не змінює.

«На кадрах показано виключно рулювання ДРЛС (система далекого радіолокаційного стеження - ред.), що не є доказом того, що у літака не пошкоджена антена радарного комплексу "Джміль", і навіть того, що літак може літати», – зазначили представники «Беларускі Гаюн».

Окрему увагу заслуговує «тарілка» літака. Якщо порівняти кадри від 29 січня та 1 березня, то є деякі відмінності. Так, тепер на ній можна помітити велику чорну пляму, якої місяць тому не було. Вірогідно, це один з проявів наслідків підриву.

На нових знімках можна побачити чорну пляму, що могла залишитися від вибуху
На нових знімках можна побачити чорну пляму, що могла залишитися від вибуху


Група також зазначає, що в день підриву на аеродром одразу направили бригаду ремонтників. Попередньо, вони змогли провести первинний та швидкий ремонт. Проте, навряд-чи їм вдалося б усунути реальні проблеми апарату. Вірогідно, його підлатали, скільки могли, пофарбували та одразу відправили на зйомки, аби створити ілюзію того, що «нічєго нє случілось».

Підрив літака А-50

26 лютого на аеродромі Мачулищі в Білорусі пролунала серія вибухів. Саме звідти злітають російські літаки для атаки українських міст. Відомо про пошкодження ДРЛС А-50, а також зачепило снігоприбиральну машину. Одразу з’явилася інформація, що військові влаштували перевірки на дорогах у всіх навколишніх населених пунктах.

Військовий експерт Олег Жданов оцінив пошкодження літака. Мова йде про те, що цей апарат був фактично центром наведення російських ракет з Білорусі. Коштує такий літак близько 330 млн доларів. Також є дані, що ДРЛС А-50 більше не зможе злетіти в небо. Говорили також про пошкодження найважливіших для літака систем – радару та авіоніку.

Нагадаємо, що російські пропагандисти надали відеодокази того, як вони знімають фейки про війну.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.