Українцям повернуть понад 1 мільйон гривень за порушення в нарахуваннях за комуналку
З початку 2025 року спеціалісти Держпродспоживслужби провели 98 позапланових перевірок підприємств, які надають житлово-комунальні послуги. Основна мета — перевірити, наскільки законно і економічно обґрунтовано формуються, затверджуються та застосовуються тарифи для населення. Результати перевірок свідчать про наявність системних порушень. У 86 випадках із 98 (майже 88%) виявлено недотримання вимог законодавства. Найчастіше зловживання фіксувалися щодо водопостачання та водовідведення. Про це повідомляє Держпродспоживслужба.
Якщо у вас виникають сумніви щодо правильності формування, встановлення та застосування тарифів на житлово-комунальні послуги, звертайтеся до Держпродспоживслужби. Це можна зробити через онлайн-форму на сайті.
Основні заходи впливу, вжиті Держпродспоживслужбою щодо порушень у сфері ЖКГ:
Як раніше повідомляв Інформатор, Держпродспоживслужба за наявності інформації про порушення в сфері безпечності харчових продуктів, просить не тільки ділитись такою інформацією в соціальних мережах, а направити офіційне звернення в Держпродспоживслужбу зручним для вас способом:
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.