Історія кліпу — відверта метафора чоловіка, який стоїть перед вибором між різними життєвими шляхами та почуттями. Один крок може змінити життя назавжди.
У різні періоди рекламної кампанії Lifecell розповсюджувала неточну інформацію
У середу, 15 грудня, Антимонопольний комітет України оштрафував компанію Lifecell за недобросовісну конкуренцію, а саме розповсюдження неправдивої та неточної інформації про лідерство у наданні певних послуг. На рекламу конкурента поскаржилася компанія «Київстар».
Про це повідомляє Інформатор із посиланням на пресслужбу Антимонопольного комітету.
Так, у різні періоди рекламної кампанії Lifecell поширювала такі твердження:
Така реклама надавала компанії неправомірні переваги і ставила у більш вигідне становище у порівнянні з конкурентами. Таку поведінку оператора визнали недобросовісною конкуренцією та оштрафували на 10 467 543 грн.
Нагадаємо, з 20 листопада Lifecell закрила низку тарифних пакетів та змінила умови в інших тарифних планах.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.