Клієнти Ощадбанку не можуть увійти в додаток: що каже банк

Оновіть додаток та зверніться у службу підтримки

Клієнти Ощадбанку не можуть увійти в додаток: що каже банк
Ощадбанк

На сайті відгуків про роботу банків, 22 та 23 грудня з’явилося кілька повідомлень про те, що клієнти не можуть зайти у додаток Ощадбанку. Банк у відповідь дав рекомендації, що варто робити у цьому випадку.

“Добридень. Не працює жоден додаток Ощад24. Не в смартфоні не в комп'ютері. Заходжу, на операцію з поповнення мобільного зв'язку зробити не виходить. Пише проблеми з додатком повторіть пізніше”, - пише користувач Сергій 23 грудня.

Представник Ощадбанку під цим та іншими нарікання з цього приводу надав такі рекомендації:

  • В першу чергу рекомендуємо оновити додаток на телефоні та спробувати увійти.
  • Якщо помилка виникатиме повторно, тоді для предметної перевірки облікового запису Ощад 24/7, рекомендуємо зателефонувати до контакт-центру за номером (044) 247−84−18, або 0-800-210-800, або через веб-дзвінок. 
  • Якщо Ваш рахунок відкритий на непідконтрольній території, оператор зможе налаштувати надходження паролів на вайбер для входу в додаток Ощад, після чого можна буде налаштувати вхід та підтвердження операцій за допомогою коду доступу або ж відбитку пальця.

Раніше Інформатор повідомляв, що у соціальній мережі Facebook шахраї поширюють повідомлення про те, що Ощадбанк начебто вирішив подарувати готівку всім, хто поділиться постом і обере щасливий номер конверта. 

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube