Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
“Це розповідь про взаємне кохання, де кожен день стає святом, коли поряд та людина, яка здатна захистити й підтримати. Це пісня про кохання, яке дарує надію і спокій, роблячи світ теплішим і світлішим лише завдяки тому, що поряд саме він.”, — розповіла Alena Omargalieva.
Представники monobank пояснюють це технічними проблемами застосунка та труднощами банків-партнерів
На сайті відгуків про роботу банків клієнти monobank скаржаться на проблеми з отриманням заздалегідь замовленої готівкової валюти. Представники банку вибачаються та обіцяють покращення.
“Це просто жах! Є клієнтом вже давно, але перший раз стикаюсь коли банк — максимально нічим не може «допомогти» і треба самій вирішувати свої «проблеми». Замовляєш кошти за тиждень, відповідально, аби точно бути впевненою — о пів на 8 ВЕЧОРА приходить смс, що ви не зможете зняти бо інший банк не підтвердив. Хоча вказано що якщо будуть проблеми — повідомлять за 1 РОБОЧИЙ день. На гарячій ліній усім операторам ну дуже шкода що так вийшло ну і все) наступне замовлення — так само відмова, ми ні до чого це все війна винна. Вибачте, ну і знову чекайте коли ми замовимо ну і відмовимо вам. Нашо було закривати відділення у Харкові якщо тут дійсно дуже багато клієнтів моно, але найбільше питання — Нашо «співпрацювати» з банками, котрі по факту не співпрацюють з вами?! Пропозиції співробітників — ну підіть у банк спитайте чи є у них в касі і якщо є подзвоніть нам… Дійсно? Це таке обслуговування? Я сама повинна шукати по чужим банкам собі кошти?”, - написала клієнтка monobank.
Представник банку відповів: “Дуже шкода, що склалась незручна ситуація. Дійсно, з початком війти в країні з'явились складнощі з отриманням готівки в іноземних валютах, зараз ми і всі наші колеги роблять все можливе для оптимізації процесу. На жаль, трапляються ситуації як у вас, коли на відділенні в момент відвідування суми просто немає. Це через великий попит. Також бачимо що на поточний момент ваше питання вже вирішено”.
“Тепер не лише переносять видачу замовленої за тиждень валюти, а й банально не підтверджують код на видачу! Сам банк запропонував альтернативну видачу в Укргазбанку замість А-банку, погодженого раніше. А в результаті, приїхавши до Укргазбанку, касир потримав у руках гроші, але не видав, оскільки Монобанк не надав коду на видачу. Техпідтримка монобанку обмежилася лаконічною відповіддю – технічні проблеми. Шикарно! Ласкаво просимо до ссср!!!” - написав інший клієнт.
Представник банку відповів наступне: “Вибачте, будь ласка, були тимчасові складнощі на нашому боці з відправленням пуш та кодів. Дане питання вже вирішено, система працює. Нам дуже шкода, що у вас виникли негативні емоції при роботі з нашим продуктом”.
Як раніше повідомляв Інформатор, в соцмережах шахраї від імені Monobank виманюють особисті дані.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.