Клієнт скаржиться, що monobank примусив його двічі сплатити штраф: що кажуть у банку

Читать на русском

Банк вважає, що все зробив правильно

Читать на русском
Клієнт скаржиться, що monobank примусив його двічі сплатити штраф: що кажуть у банку
monobank списує штраф

Банк вважає, що все зробив правильно

Клієнт monobank на сайті відгуків про роботу банків, поскаржився, що monobank без погодження з ним списав з його картки штраф, який був вже оплачений. Представник monobank вважає, що банк поступив правильно. про це Інформатору стало відомо з публікацій на сайті Мінфін.

“29 грудня 2022 року виявив у додатку ДІЯ штраф від серпня (коли не працювала база) і відразу ж його сплатив через ПриватБанк. 9 січня 2023 року МоноБанк, відчувши себе «богом» без узгодження зі мною, без попередження, без з’ясування обставин, вирішив не заблокувати, а просто відправити мої 725 грн у виконавчу службу. Коли я почав дізнаватися, що і чому, то отримав відповідь: ми відправили згідно запиту, а ви там розбирайтесь, щоб вони, «Виконавча Служба», вам їх повернули”, - написав клієнт.

Представник monobank відповів, що банк зобов'язаний дотримуватися законодавчих норм і реагувати на інформацію, що надійшла. Якщо в банк надійшла вимога, то сума може бути списана в рахунок погашення боргу перед виконавчою службою.

Як раніше повідомляв Інформатор, у новій версії застосунку Monobank додали мапу працюючих терміналів. Технологія полягає у тому, що показуватимуться термінали, де здійснювались оплати картками за останню годину. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.