На старті проєкту запрошують до співпраці партнерів з обласних центрів України та міст: Біла Церква, Бровари, Кам’янець-Подільський, Кам’янське, Конотоп, Краматорськ, Кременчук, Кривий Ріг, Мукачево, Нікополь, Олександрія, Павлоград, Слов’янськ, Умань
Укрпошта запускає партнерську програму та запрошує бізнес долучитися до створення мережі точок видачі відправлень. За це підприємцям обіцяють додатковий дохід. Про це повідомляє Укрпошта.
Партнерські точки видачі — це місця, де клієнти можуть самостійно отримувати свої відправлення під час повсякденних справ. Такий підхід дозволяє інтегрувати поштовий сервіс у звичні для людей локації — супермаркети, кав’ярні, аптеки, АЗС та інші місця, де щодня бувають потенційні клієнти.
На старті проєкту запрошують до співпраці партнерів з обласних центрів України та міст: Біла Церква, Бровари, Кам’янець-Подільський, Кам’янське, Конотоп, Краматорськ, Кременчук, Кривий Ріг, Мукачево, Нікополь, Олександрія, Павлоград, Слов’янськ, Умань.
Укрпошта обіцяє комісійну винагороду за кожну операцію, здійснену через точку партнера. Для старту достатньо наявної площі та гаджету (смартфон, планшет або комп’ютер), для яких Укрпошта надасть програмне забезпечення.
Що потрібно для старту:
До участі у партнерській програмі запрошуються:
Формати бізнесу, які цікавлять Укрпошту:
Приклад реального заробітку:
Дізнатися про чинні тарифи та доєднатися до програми можна на сайті Укрпошти.
Як раніше повідомлялось, Інформатор звернувся до Укрпошти, щоб там прокоментували інцидент з художницею Богданою Чілікіної, картина якої опинилася на марках без відома авторки. Марки з роботою художниці Богдани Чілікіної без її відома продають на міжнародних маркетплейсах, що спричинило гучний скандал. А хто саме замовив друк такої марки та скільки Укрпошта на цьому заробила - пресслужба компанії відмовилася повідомити Інформатору.