"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Новим гучним кейсом може стати історія українського підприємця Дмитра Рижака
Час від часу в наших медіа нагадують, скільки західних компаній залишаються працювати в Росії і сплачувати там податки, тобто, опосередковано фінансувати війну проти України. На жаль, таких компаній сотні і навіть тисячі.
Однак не лише частина західного бізнесу шукає лазівки і виправдання, щоб надалі працювати на російському ринку. Деякі українські підприємці теж не проти всидіти на двох стільцях.
Торік досить гучним стало викриття двох видавництв Bookchef та “Форс Україна”, а також інтернет-магазину book24.ua. Виявилося, що їх бенефіціар одночасно працював і в Україні, і в Росії.
Але це не поодинокий випадок. Новим гучним кейсом може стати історія українського підприємця Дмитра Рижака, співвласника відомого серед автолюбителів магазину Atomic Shop. Принаймні, про це свідчать дані з відкритих джерел, а також та інформація, яку отримала наша редакція.
Дмитро розпочав свій шлях в бізнесі ще в середині 2000-х років. Він сфокусувався на вузькій, але привабливій ніші автоспорту і тюнінгу. За деякий час йому вдалося домовитися з багатьма відомими автобрендами на кшталт Red Line Oil, Garrett, Eventuri, Akrapovic, CSF про вигідні умови співпраці і фактично стати одним з їхніх провідних дистриб’юторів. З часом бізнес розрісся і на межі 2015-2016 рр. Дмитро Рижак переїхав в Німеччину, звідки керував бізнесом з його філіалами в Україні, РФ, США, Об’єднаних Арабських Еміратах та самій Німеччині.
Попри анексію Криму та російську збройну агресію на сході України, Дмитро регулярно їздить в Москву, бере участь у змаганнях з автоспорту і розвиває бізнес на місцевому ринку.
Повномасштабну російську агресію, яка розпочалася 24 лютого 2022 року, український підприємець не зміг проігнорувати. Розуміючи всі іміджеві ризики, Дмитро реалізує класичну схему передачі бізнесу місцевим менеджерам. На сайті російського Atomic Shop публікується оголошення про припинення діяльності і одразу – рекомендація звертатися до “колишніх колег”, які “люблять свою справу”, і “планують розвиватися далі самостійно”.
Що цікаво, “колишні колеги” продовжують бізнес за старою адресою Atomic Shop по вулиці Нижньоліхоборський проїзд, 3.
Більше того, в російському реєстрі досі є приватний підприємець Рижак Дмитро Сергійович, який значиться як засновник ТОВ “Атомік Шоп” та “Атомік Спорт”.
Таким чином, можна скласти два плюс два і зробити висновок, що вихід Дмитра Рижака з російського ринку був фіктивним, а сам він досі продовжує вести бізнес в цій країні.
Однак вся ця схема навряд чи б спрацювала, якби Дмитро не міг маніпулювати закупками у відомих автобрендів.
GoRace (саме так називається начебто компанія-спадкоємець Atomic Shop в Росії) продовжує продавати товари відомих автобрендів, зокрема Akrapovic, Eventuri, Garrett, Walbro та інших). Про що регулярно повідомляє своїх підписників у Instagram та на сайті компанії.
Наша редакція звернулися з запитами до деяких відомих автобрендів з проханням дати відповідь, чи здійснюють вони прямий експорт своїх товарів в Росію? Чи можливо це робиться через інші країни, наприклад, Об’єднані Арабські Емірати, де також працює Дмитро Рижак.
Відомо, що реекспорт через треті країни – одна з найпопулярніших схем постачання європейських та американських товарів в РФ. Зазвичай, це робиться без відома або з мовчазної згоди самих брендів.
Ми обов’язково повідомимо про відповідь автовиробників. І продовжимо слідкувати за цією справою, оскільки подібні спроби українських підприємців продовжувати вести бізнес в Росії потрібно жорстко карати, а самі історії – робити більш публічними.