"З вовками жити - по-вовчому вити. Це сувора реальність сучасного [Європейського] Союзу»
«Ватра» — пісня, яка почалась із пластового табору у 2018. Я тоді дуже хотіла потрапити на «Говерлю» — це була моя найбльша мрія! На ватрі ми грали у гру «горю — не чути», і коли я сказала: «горю за кимось ....» — ніхто не вибіг. Було ніяково, але тепер у нас є пісня!
Це сталося завдяки рекламі та онлайн-покупкам користувачів у мережі
Прибуток Google збільшився майже вдвічі від початку пандемії. Пошуковий гігант повідомив про найвище квартальне зростання доходів за 14 років.
Про це повідомляє Інформатор із посиланням на The Wall Street Journal.
Компанія Google показала найвище зростання продажів за понад десятиліття і майже подвоїла прибуток у третьому кварталі цього року.
Це сталося завдяки тому, що малі підприємства вкладали гроші в цифрову рекламу, націлену на клієнтів, покупки яких перейшли в онлайн.
Таким чином, у Google визнають, що пандемія COVID-19 спонукала основний рекламний бізнес компанії. Виторг Google зріс на 41% - до 65,12 млрд доларів.
У звіті компанії зазначають, що відвідуваність роздрібної торгівлі скоротилася і маркетологи звернулися до Google для просування своїх продуктів.
Це й забезпечило загалом за рік таке зростання продажів, яке пошуковий гігант зазвичай фіксує протягом кількох, щонайменше, двох років.
Рекламний бізнес Google приніс компанії 53,13 млрд. доларів доходів, що на 43% більше, ніж за той же період минулого року (37,1 млрд. доларів).
Раніше Інформатор повідомляв, що Google не монетизуватиме контент, який заперечує зміни клімату нашої планети.
Також ми писали, що на скільки знизилася вартість Google, Facebook, Apple та інших компаній після масштабного збою.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.