У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
«Для мене «Різдвяна» про час, якого завжди мало, який іноді хочеться зупинити, сповна насолодитися моментом щастя… Свята ж - це паузи, які дозволяють пригальмувати, озирнутися назад, побути - якщо є така можливість - з найріднішими. Для величезної кількості українців зібратися сьогодні на свята сімейним колом - справжня розкіш…», - Колос.
Підтримку туризму будуть розвивати різними напрямками
Сьогодні відбулося підписання Меморандуму про співпрацю між Державним агентством розвитку туризму України та компанією Google. Метою є діджиталізація туристичної галузі.
Про це Інформатору стало відомо із повідомлення Державне агентство розвитку туризму України.
«Це важливий крок на шляху до розвитку туристичної галузі та діджитал трансформації України. На сьогодні ми вже чимало зробили спільно з українським офісом компанії й впевнено продовжуємо рухатися далі. Діджиталізація туристичної галузі - один із пріоритетних напрямків роботи ДАРТ, саме тому ми розуміємо важливість кооперації із провідними світовими цифровими компаніями», - зазначила Мар’яна Олеськів, голова ДАРТ.
В онлайн заході взяли участь директор по взаємодії з органами державної влади Google Україна Олег Якимчук, директор з урядових питань та державної політики Google для ринків, що розвиваються Дорон Авні та директор з бізнес-операцій Google в Східній Європі Дмитро Шоломко.
Будуть розвивати такі напрямки:
- Обмін досвідом щодо організації та реалізації програм, спрямованих на розвиток та просування України як цікавої туристичної дестинації (як в’їзного, так і внутрішнього туризму).
- Організація та проведення семінарів, лекцій, тематичних досліджень для подальшого вдосконалення знань в контексті туристичних відносин.
- Співпраця та допомога у різних туристичних заходах.
- Обмін інформацією щодо участі у великих українських та міжнародних форумах.
- Обмін досвідом у галузі впровадження інноваційних інформаційних технологій.
У ДАРТ переконані, що саме робота над діджиталізацією сприятиме залученню іноземного потоку туристів до країни.
При широкому доступі до інтернету по всій території України досі прослідковується тенденція, що локальні туристичні офіси не вміють правильно працювати з цифровими інструментами, зокрема і всі можливості Google, тому важливо організувати цифрові навчання (насамперед для працівників туристичної галузі).
«Звичайно, друкована продукція досі використовується і це добре, однак наразі суспільство все більше звертається до віртуальних платформ, екскурсій, і ми повинні йти в ногу з часом», - наголосила Мар’яна Олеськів.
Раніше Інформатор писав, що Google, Facebook і Twitter почали обмежувати доступ до російських ЗМІ.