Тоді я жила в Києві на орендованій квартирі, - пригадує Наталка. - “Вересень” написався під емоціями, як це зазвичай буває. Але я відклала цю пісню в довгу шухлядку, з часом забула про неї. І згадала аж тепер.
У пресслужбі УЗ розповіли, як пасажири можуть зв'язатися з операторами у разі гострої потреби
Гаряча лінія національного залізничного перевізника в суботу, 6 листопада, увечері виявилася тимчасово недоступною для українців. Причина – у технічних проблемах провайдера.
Про це повідомляє Інформатор із посиланням на пресслужбу «Укрзалізниці» у Telegram.
«Гаряча лінія 0-800-503-111 тимчасово недоступна через технічний збій на боці провайдера», — повідомили в УЗ.
У компанії вибачилися й нагадали, що оперативно зв'язатися з операторами пасажири можуть через Facebook Messenger, а також чат-бот «Укрзалізниці» у Viber і Telegram.
Раніше Інформатор повідомляв, що «Укрзалізниця» отримала 5 нових купейних вагонів: як вони виглядають.
Також ми писали, що «Укрзалізниця» відновила рух поїздів після аварії на Житомирщині.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі «Інформатор Live». Підписатися на канал у Viber можна тут.