"Ми говоримо про два дуже різні ландшафти й поля бою. Президент (Джо Байден — ред.) на самому початку, коли Росія вдерлася в Україну, доручив забезпечити Україну тим, що їй потрібно на полі бою"
Всесвіт влаштований так, що кожен із нас має свою залежність. Чи варто боятись їх? Кожен вирішує сам. Зрештою, всі ми залежим від когось, або від чогось. Отак і в моїй творчості, я хочу бути вашою хорошою залежністю, щоб мотивувати вас ставати кращою версією себе кожного дня.
Досить складні астрологічні аспекти можуть впливати на наш настрій та самопочуття
На заваді швидкої передачі літаків на фронт стала англійська мова
Українські посадовці сподіваються, що американські винищувачі F-16 задіятимуть на українсько-російському фронті цієї зими. Водночас у Європі "надмірно стурбовані" навчанням пілотів через низку причин.
Про це пише The Wall Street Journal.
"Київське військове керівництво заявляє, що українські пілоти можуть взяти участь у бойових діях на винищувачах F-16 вже цієї зими, що є більш оптимістичним графіком, ніж попередні оцінки, і може надати українським військам значні нові можливості для ведення бойових дій в наступному році", - йдеться у повідомленні.
У виданні пишуть, що посадовці Союзників та Україні переконані, що декілька літаків F-16 зможуть взяти участь у війні Росії проти України у лютому 2024 року. На заваді швидкої передачі літаків на фронт стала англійська мова. Американські посадовці виявили, що у серед менше як, 10 пілотів недостатні знання з англійської мови.
За повідомленням видання, у Міністерстві оборони США група пілотів вирушили на льотну підготовку на авіабазу Національної гвардії Морріс у Тусоні, штату Арізона. На ній базується 162 авіакрило ВПС США.
Проте десятки українських пілотів починають курс навчання англійської мови на базі ВПС Лекленд у Сан-Антоніо. На їхніх захистив виступив командувач сил США в Європі Бен Годжес. Він переконаний, що західні посадовці "надмірно стурбовані" рівнем володіння англійською мовою.
"Їм потрібно вміти керувати літаком, їм не потрібно вміти читати Шекспіра", - вважає Ходжес.
У виданні також відзначають, що F-16 вимагають приблизно 16 годин обслуговування на землі на кожну годину в повітрі. Тому навчання обслуговчого персоналу виявляється ще складнішим завданням, аніж підготовка пілотів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.