Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Тихий дощ” — це лірична подорож, де похмурого осіннього вечора ти можеш залишитися наодинці зі своїми думками. Здається, місто дихає ритмом цієї пісні, й навіть на перший погляд байдужі бетонні стіни вбирають у себе цю мелодію. І кожен стає свідком цієї магії й частиною осінньої симфонії — меланхолійної, але водночас сповненої тихої надії на новий світанок.
На заваді швидкої передачі літаків на фронт стала англійська мова
Українські посадовці сподіваються, що американські винищувачі F-16 задіятимуть на українсько-російському фронті цієї зими. Водночас у Європі "надмірно стурбовані" навчанням пілотів через низку причин.
Про це пише The Wall Street Journal.
"Київське військове керівництво заявляє, що українські пілоти можуть взяти участь у бойових діях на винищувачах F-16 вже цієї зими, що є більш оптимістичним графіком, ніж попередні оцінки, і може надати українським військам значні нові можливості для ведення бойових дій в наступному році", - йдеться у повідомленні.
У виданні пишуть, що посадовці Союзників та Україні переконані, що декілька літаків F-16 зможуть взяти участь у війні Росії проти України у лютому 2024 року. На заваді швидкої передачі літаків на фронт стала англійська мова. Американські посадовці виявили, що у серед менше як, 10 пілотів недостатні знання з англійської мови.
За повідомленням видання, у Міністерстві оборони США група пілотів вирушили на льотну підготовку на авіабазу Національної гвардії Морріс у Тусоні, штату Арізона. На ній базується 162 авіакрило ВПС США.
Проте десятки українських пілотів починають курс навчання англійської мови на базі ВПС Лекленд у Сан-Антоніо. На їхніх захистив виступив командувач сил США в Європі Бен Годжес. Він переконаний, що західні посадовці "надмірно стурбовані" рівнем володіння англійською мовою.
"Їм потрібно вміти керувати літаком, їм не потрібно вміти читати Шекспіра", - вважає Ходжес.
У виданні також відзначають, що F-16 вимагають приблизно 16 годин обслуговування на землі на кожну годину в повітрі. Тому навчання обслуговчого персоналу виявляється ще складнішим завданням, аніж підготовка пілотів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.