Представники мобільного оператора ніколи не запитують коди із SMS, дані про картки та паролі
Шахраї видають себе за представників мобільного оператора, пропонують підключити «додаткові послуги» або кращий зв’язок. Далі просять набрати комбінацію цифр і символів на телефоні. Чим це небезпечно та як захиститись, 2 вересня пояснює Держспецзв’язку.
Щоб перенести номер на іншу SIM-картку. Стара перестане працювати, а зловмисники отримають доступ до твого номера. Це відкриє їм шлях до банківських акаунтів, соцмереж і месенджерів, які до нього прив’язані.
"Представники мобільного оператора ніколи не запитують коди із SMS, дані про картки та паролі. Це завжди шахрайство", - зазначає Держспецзв’язку.
Як повідомляв Інформатор, у межах кампанії #ШахрайГудбай Мінсоцполітики разом із Нацбанком, Кіберполіцією та Держспецзв'язку ділиться порадами, як розпізнати шахраїв і не потрапити в пастку. Інформатор наводить основні правила захисту від телефонних шахраїв ваших банківських карток.
Якщо телефонує працівник банку, скажіть, що ви зараз перетелефонуєте самостійно на офіційний номер банку, який зазначений на платіжній картці.
Припиніть розмову, якщо: