"Крим — це Україна. Крапка... Крим – це центр ваги європейської архітектури безпеки. Її повноцінне відновлення можливе лише після повної деокупації всієї території України, включно з українським півостровом"
"Наш План перемоги повністю підготовлений – усі пункти, усі ключові акценти. Найголовніше тепер – рішучість реалізувати"
“На перший погляд, “Дочка ювеліра” не має глибоких сенсів і написана просто по приколу, щоб можна було уявити себе в цій фенсі атмосфері і заслеїти на тусовці, разом з друзями. І це правда так, я дійсно уявляю собі, як дівчата включають цей трек зранку, збираючись йти по своїм справам, слухають, заряджаються на ще один найкращий день і на повторі кажуть собі у дзеркало «I’m a queen of slay». Але є інша сторона, де закладено все ж таки те, що мене тригерить”, - поділилась GRISANA.
Усім нам варто зосередитись на знаходженні балансу у нашому житті: між роботою та сім'єю, особистим та суспільним, матеріальним та духовним
Кожна з марок розроблена з великою увагою до деталей та з відображенням головних рис АТБ та народу
Мережа незламності, форпост продовольчої безпеки, лідер і драйвер вітчизняного ритейлу, найбільший роботодавець та платник податків галузі, улюблений магазин з тисячами найменувань гарантовано свіжих продуктів за чесною ціною. Це сьогодні являє собою АТБ. Компанія, яка була заснована у перші роки української незалежності на базі кількох звичайних гастрономів у Дніпрі, сьогодні є відображенням нашого працелюбства, стійкості, патріотизму, щирості, чесності, волі, а також міці справжнього українського характеру.
Саме тому в АТБ вирішили присвятити ювілей чомусь більшому за успіх у бізнесі — пам’яті нашого минулого, непростому воєнному сьогоденню та сміливим планам на майбутнє.
Мабуть, найбільш наочним прикладом зв'язку різних епох є поштова марка, яка «доставляє» листи з щирими словами, думками, спогадами, планами та любов’ю рідним людям.
До тридцятої річниці компанії у співпраці з Укрпоштою було створено спеціальну лімітовану серію марок. Кожна з них розроблена з великою увагою до деталей та з відображенням головних рис АТБ та народу. Також на марках надруковано головні слогани сьогодення: «Стійкість», «Допомога», Міцність», «Дбайливість», «Єдність», «Надійність».
Марки мають зображення в формі пазла, прозоро натякаючи на те, що наша сила у єдності. Лише об'єднавши зусилля, як елементи цієї головоломки, в одну спільну картину — ми станемо непереборною та надпотужною країною, отримаємо омріяну перемогу!
У загальний продаж ці ювілейні марки не потраплять. Вони виготовлені в обмеженій кількості і стануть символічними подарунками шановним партнерам компанії, вчергове підкресливши важливість та цінність співпраці заради благополуччя нашої України.
«Коли 30 років тому засновувалась компанія АТБ, головною метою було полегшити повсякденне життя наших покупців завдяки доступним цінам та широкому асортименту, але тоді ми навіть не могли уявити на скільки близькими до кожного українця та українки ми станемо...», — говорять в АТБ.
І це не просто слова. Станом на сьогодні в різних куточках країни працюють 1200 дискаунтерів мережі. За статистикою понад 95 відсотків населення країни мають досвід покупок в магазинах АТБ. З першого дня війни компанія перейшла на особливий режим роботи, підтримує українських захисників, медиків, рятівників, волонтерів тощо. Загальна сума допомоги від компанії, фактично внесок у перемогу, вже перевищує мільярд гривень.
Відтак, які б труднощі чи питання не чекали б на нас з вами, в АТБ нададуть єдину правильну відповідь: «Разом ми впораємось»!