Для учнів 1-4 класів в Україні придумали нову форму оцінювання. Замість балів будуть літери

У Міністерстві освіти і науки України хочуть змінити підхід до оцінювання учнів 1-4 класів

Для учнів 1-4 класів в Україні придумали нову форму оцінювання. Замість балів будуть літери

У Міністерстві освіти і науки України хочуть змінити підхід до оцінювання учнів 1-4 класів. Замість узагальненої бальної оцінки вони запропонували використовувати вербальну оцінку окремих результатів навчання, яка буде показувати ще і рівень знань.

Методичні рекомендації опублікували на сайті МОН і виклали у відповідному наказі,- повідомляє Інформатор .

Так, впроваджується поняття вербального (оціночного судження) і рівневої оцінки (оціночне судження із зазначенням рівня результату). Їх можна висловлювати як усно, так і письмово. Рівень результату навчання рекомендують визначати з урахуванням динаміки його досягнення і позначати буквами - «початковий» (П), «середній» (З), «достатьній» (Д) і «високий» (В)

Результати оцінювання особистих досягнень учнів 1-4 класів рекомендують висловлювати вербально, але у 3-4 класах можна як вербально, так і рівневою оцінкою за вибором школи. Такий підхід дозволить забезпечити об'єктивність і точність результату оцінювання, а також допоможе сформувати і визначити рівень результату навчання.

 Орієнтовна рамка оцінювання учнів:

 

Для учнів 1-4 класів в Україні придумали нову форму оцінювання. Замість балів будуть літери 1Для учнів 1-4 класів в Україні придумали нову форму оцінювання. Замість балів будуть літери 2Для учнів 1-4 класів в Україні придумали нову форму оцінювання. Замість балів будуть літери 3

У той же час особливості організації оцінювання в певному класі може ініціювати сам учитель, виносячи їх на затвердження на засіданні педради школи. Зазначається, що оцінка - конфіденційна інформація, доступна тільки для учня / учениці і його / її батьків. 

Формувальне оцінювання пропонують розпочинати з перших днів навчання в школі і залишити на постійній основі. Для ефективності вчитель повинен дотримуватися певного алгоритму під час організації оцінювання:

  • формулювання об'єктивних і зрозумілих для учнів навчальних цілей;
  • визначення разом з учнями критеріїв оцінювання;
  • формування суб'єктної позиції учнів в процесі оцінювання;
  • створення умови для формування вміння учнів аналізувати власну навчальну діяльність;
  • коригування разом з учнями підходів до навчання з урахуванням результатів оцінювання.

Об'єктом підсумкового оцінювання є результати навчання учнів за рік. Під час такого оцінювання рекомендують зіставляти навчальні досягнення учнів з очікуваним результатом, визначеним в освітніх програмах. Основою для підсумкового оцінювання можуть бути результати виконання тематичних діагностованих робіт, записи оціночних суджень про результати навчання, зафіксовані на носіях зворотного зв'язку з батьками, спостереження вчителя в процесі формуючого оцінювання. Підсумкову оцінку за рік рекомендується визначати з урахуванням динаміки досягнення того чи іншого результату навчання.

Раніше ми писали про те, що у 2022 році з'являться платні тести ЗНО.Учні зможуть здати додатковий іспит за свій рахунок.

Також розповідали, як буде виглядати шкільне меню з 1 вересня. Там є багато українських страв, зменшилася кількість хліба і збільшилася кількість гречки.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал,щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live.Підписатися на канал у Viber можна тут

 

 

Головна Актуально Україна на часі Youtube