Нова торгова марка охоплює практично всі категорії товарів – продукти харчування, косметичні засоби та побутову хімію
На початку листопада минулого року компанія «АТБ» відзначила тридцяту річницю з дня заснування безпрецедентним благодійним марафоном, зібравши для ЗСУ 168-мільйонний донат. Відмовившись від святкування ювілею на користь підтримки українських захисників та створивши новий тренд у вітчизняному бізнес-середовищі.
Цього року до 31-ї річниці компанія «АТБ-маркет» запустила нову власну торгову марку під назвою «День у День». Ця марка була створена з метою зробити повсякденне життя громадян трішки кращим, а щоденні покупки приємнішими. Простий яскравий дизайн упаковки, чесна ціна та відмінна якість товарів ТМ «День у День» вже зацікавили покупців мережі «АТБ».
«Кожного дня клієнти «АТБ» обирають продукцію, що стає невід’ємною частиною їхнього життя, і назва «День у День» символізує цю безперервну підтримку та увагу до потреб покупців. Для нас важливо аби бренд «День у День» асоціювався не лише з якістю та економією, але й викликав у людей відчуття щоденної турботи про себе та позитивні емоції – до речі, саме для цього ми обрали яскравий дизайн упаковки для нової ТМ» - каже Олексій Юр’єв, директор з маркетингу «АТБ-маркет»
Продукція під брендом «День у День» вже почала з’являтись на поличках магазинів «АТБ», вона охоплює практично всі категорії товарів – продукти харчування, косметичні засоби та побутову хімію. Під ТМ «День у День» покупці національної мережі «АТБ» знайдуть товари що стануть у нагоді кожен день – серветки, мило, шампуні та інші засоби гігієни, чай та солодощі до чаю чи кави, кисломолочні продукти та смаколики.
Тож у лінійці товарів ТМ «День у День» кожен покупець знайде для себе щось необхідне, смачне та цікаве, а головне без зайвих націнок та переплат. Середня цінова категорія ТМ «День у День» та висока якість продукції дозволяють новій ТМ сміливо конкурувати з іншими брендами.
«Назва нашої нової торгової марки «День у День» була обрана з урахуванням повсякденних потреб покупців. В креативній роботі було розроблено багато варіантів, проте шукали той, що найточніше відображатиме нашу мету — забезпечувати щоденну турботу, стабільну якість і надійність товарів під ТМ «День у День» - ділиться Наталія Литвинчук, начальник відділу розвитку власних торгівельних марок «АТБ-маркет».
Важливу роль у сприйнятті покупцями нової ТМ «День у День» від «АТБ» грає її яскравий дизайн. Він об’єднує продукти різних категорій під єдиним стилем. Основним елементом дизайну упаковки є акварельні плями у фірмових кольорах, які додають акцентів та виразності пакуванню, привертають увагу та викликають позитивні емоції. Упаковка зберігає цілісність через повторювальні елементи, такі як стиль шрифтів, кольорові акценти, але разом з тим кожен товар має свої унікальні візуальні деталі (такі як зображення інгредієнтів), які допомагають легко розрізнити продукти.
Тож відтепер всеукраїнська торгова мережа «АТБ» має чотири основні власні торгові марки. У ціновій лінійці нова ТМ «День у День» розмістилася між бюджетною ТМ «Розумний вибір» та ТМ «Своя лінія», що пропонує товари сегмента середній плюс. Преміальний сегмент товарів у магазинах найбільшої вітчизняної торгівельної мережі представлено ТМ «De Luxe Foods & Goods Selected».
Продукція власних торгових марок «АТБ» - це ексклюзивний асортимент для покупців, який задовольняє усі потреби споживача. Він складає близько третини від загального асортименту магазинів. За якістю такі продукти та товари першої необхідності анітрохи не поступаються присутнім на українському ринку аналогам інших брендів, а от ціна приємно здивує. Вона може бути нижчою мінімум на 20-30 відсотків, адже до неї не включено непотрібні у даному випадку витрати на розкрутку бренду, рекламу, промо тощо. Водночас варто розуміти, що виготовляються товари ВТМ на замовлення «АТБ» і до їхньої якості висуваються найжорсткіші вимоги, за дотриманням яких слідкує власна лабораторія компанії. Товари проходять перевірку за всіма органолептичними показниками.
Нова торгова марка «День у День» від «АТБ» стане гармонійним доповненням асортименту мережі, адже метою її створення є забезпечення високого рівня задоволення споживачів, які шукають оптимальне співвідношення ціни та якості. Поява такої продукції на поличках більш ніж 1200 магазинів «АТБ» у різних куточках України ще більше розширює можливості для зручних і вигідних покупок!
Партнерський матеріал
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.