"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
«Барбі» може стати найкасовішим фільмом 2023 року
Не минуло й трьох тижнів з моменту виходу фільму «Барбі» у прокат, як кінокартина перевалила через планку в 1 млрд дол. Таким чином бюджет, витрачений на виробництво стрічки, окупився в десятикратному розмірі. Існує ймовірність, що «Барбі» стане найкасовішим проєктом цього року.
«Барбі» стала другим фільмом за 2023 рік, якому вдалося зібрати понад 1 млрд дол. Першим був мультфільм «Брати Супер-Маріо в кіно», який заробив понад 1,3 млрд дол. у світовому прокаті. Що стосується картини «Оппенгеймер», яка вийшла в один день з «Барбі», вона зібрала понад 500 тис. дол. До речі, фільм «Барбі» став найкасовішим фільмом в історії, знятим жінкою.
Крім цього, «Барбі» встановила рекорд у домашньому прокаті зі зборів серед картин, створених за участю жінок-режисерів – стрічка Грети Гервіг зібрала понад 460 млн дол. Минулий рекорд належав Анні Боден, яка у співпраці з Раяном Флеком була режисером «Капітана Марвел». Тоді фільм зібрав 426 млн дол. у домашньому прокаті.
Ще до прем'єри у кінотеатрах фільм породив безліч мемів і став феноменом у поп-культурі: соцмережі, заклади громадського харчування, магазини одягу заполонили речі у рожевих відтінках.
Фільм «Барбі» – чудовий приклад, як можна старий бренд вивести на новий рівень. Тим більше, що цінності не дуже змінилися. Гламурна блондинка типової модельної зовнішності насолоджується життям, їздить на рожевому авто, носить розкішні прикраси. Життя – суцільне свято. І чоловік їй до пари – гламурний, красивий і порожній.
Фільм популярний не лише через масштабну рекламу та відомий з дитинства бренд. Люди тягнуться до ілюзорного, штучного світу. Штучні цінності, штучна краса, штучне кохання. За яскравими фантиками та запахом мармеладних ведмедиків – порожнеча. Людині доводиться боротися за щастя і навіть за виживання, не кажучи вже про боротьбу своєї душі.
Раніше Інформатор повідомляв про те, що відомо про продовження культового фільму «Барбі».
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.