Будівництво київського метро на Виноградар буде продовжено – коли і яка вартість робіт

Читать на русском

Фінансування здійснювалось за бюджетні кошти Києва

Читать на русском
Будівництво київського метро на Виноградар буде продовжено – коли і яка вартість робіт
Будівництво київського метро

Фінансування здійснювалось за бюджетні кошти Києва

Роботи з будівництва метро на Виноградар у Києві будуть продовжені. В Київській міській військовій адміністрації заявили, що не відмовилися від проєктів, які були заплановані до війни. Коли у київському  метро продовжать будівельні роботи і яка їх вартість?

Об’єкти інфраструктури не можуть чекати закінчення війни

Роботи з будівництва метро на Виноградар у Києві будуть продовжені, але точних дат в адміністрації не назвали.

Про це заявив перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Микола Поворозник.

Також у столиці продовжать оновлення інфраструктури, такої як мости, транспортні розв’язки, школи, дитсадочки, парки та лікарні. За його словами такі об’єкти не можуть чекати закінчення війни, аби відновити роботи.

«Їх потрібно підтримувати в належному стані, щоб це не привело до руйнації. Наприклад, розриті тунелі метрополітену, вони можуть просто обвалитися», — сказав Поворозник.

Багато киян просять відкрити на станціях метро інші виходи, які закриті від початку вторгнення рф. Поворозник пояснив, такі заходи безпеки КМВА отримала від правоохоронців та військових. Рішення змінять тільки тоді, як отримають дозвіл.

Які проблеми з будівництвом метро на Виноградар?

За словами заступника міського голови Володимира Бондаренка, між КП “Київський метрополітен” та АТ “Київметробуд” у 2018 році був укладений договір про будівництво ділянки Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції “Сирець” на житловий масив Виноградар з електродепо в Подільському районі. Фінансування здійснювалось за бюджетні кошти Києва.

Проте у листопаді 2022 року господарський суд Києва стягнув з АТ “Київметробуд” понад 129 млн гривень на користь територіальної громади міста за невиконання умов договору.

У лютому 2020 року СБУ викрила механізм заволодіння бюджетними коштами, виділеними на будівництво метрополітену на житловий масив Виноградар у Києві.

У листопаді 2021 року Київська прокуратура повідомила, що хоче стягнути з підрядника будівництва метро на Виноградар “Київметробуд” 183 мільйони гривень через те, що компанія використовувала гроші не за призначенням, поклавши на депозит 1,5 мільярда гривень.

Згодом стало відомо, що Печерський райсуд Києва арештував банківські рахунки “Київметробуду” в рамках кримінального провадження для запобігання шахрайському заволодінню бюджетними коштами посадовими особами цього ПАТ та підконтрольних підприємств під час будівництва метро на Виноградар.

Вартість будівництва двох станцій складає близько 6 млрд грн, з них місто виділяло 4 млрд грн. Планується, що дві нові станції перевозитимуть понад 90 тисяч пасажирів на добу. Довжина ділянки метро для двох нових станцій – 3,7 кілометра.

Раніше ми повідомляли, що в Україні проаналізували обсяги перевезень пасажирів у метро Києва за останні 10 років. Результати показали, що через війну Київське метро працює лише на третину своєї потужності. А перші проблеми почалися під час пандемії коронавірусу.

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.