“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Брюссель явно втрачає терпіння
Якщо польська влада не розв'яже питання з блокуванням прикордонних переходів з Україною, Єврокомісія може почати карну процедуру проти Польщі. Наразі Комісія вивчає правові підстави для запуску процедури.
Як передає журналіст RMF FM у Брюсселі, польська влада зобов’язана забезпечити потік товарів з України так званими "коридорами солідарності". Вантажівки мають пересуватися вільно.
"Польська влада, відповідно до законодавства ЄС, зобов’язана забезпечити вільний рух українських вантажівок на прикордонних переходах", – повідомив RMF FM речник Єврокомісії.
Радіостанція повідомляє, що "дехто в Єврокомісії вважає, що польська влада не робить усе, щоб розв'язати проблему і припинити протест польських перевізників. Брюссель явно втрачає терпіння". Неофіційно журналісту RMF FM стало відомо, що розглядається процедура порушення законодавства ЄС у зв’язку з порушенням польською владою положень регламенту ЄС про лібералізацію торгівлі з Україною, яку нещодавно продовжили до червня 2024 року. Наразі Комісія вивчає правові підстави для запуску процедури.
Водночас домовитися з мітингувальниками не вдалося. Вони продовжують протест, анонсуючи, що невдовзі до польських приєднаються перевізники зі Словаччини.
"Наші колеги щойно покинули зустріч із міністром Адамчиком і Вебером, українською стороною та делегацією Європейського Союзу в Дорогуську. Зустріч знову закінчилася провалом. Ми продовжуємо протестувати", – пише у соцмережах Рафал Меклер, один із лідерів протесту.
Він додає, що найближчим часом подібні протести будуть ініційовані на словацько-українському кордоні. Там також готують протест.
Jesteśmy na Slowacji. Jutro z naszymi kolegami przewoźnikami będziemy blokować granicę z Ukrainą w Vyšné Nemecké.
— Rafał Mekler (@MeklerRafal) November 15, 2023
Baner już wisi na hotelu w którym nocujemy. Domagamy się zezwoleń! pic.twitter.com/f8dmXtbkD4
Протест перевізників на польсько-українських прикордонних переходах триває від початку листопада. Польські перевізники вимагають запровадження комерційних дозволів для українських компаній на перевезення вантажів, за винятком гуманітарної допомоги та товарів для української армії, призупинення дії ліцензій для компаній, які були створені після початку війни в Україні, та їх перевірку.
Станом на зараз час очікування поїздки у Корчовій становить понад 100 годин, а в Гребенному – 140 годин. Як повідомила комісар Хелмської поліції Ева Чиж, черга вантажівок на перетин з Україною в Дорогуську становить приблизно 28 км і сягає міста Безек-Дембіньскі. Це приблизно 1,3 тис. транспортних засобів. За її словами, орієнтовний час очікування – 210 годин.
У Корчовій протестувальники пропускають 15 вантажівок на годину, хоча в п’ятницю це була лише одна машина на годину. Попри ці невеликі поступки, польські перевізники не мають наміру здаватися і продовжать свій протест.
13 листопада делегація з трьох осіб провела переговори з представниками українського уряду.Втім поки домовленості досягнути не вдалося.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.