Без незрозумілих плакатів і музики: в Києві запроваджують нові стандарти роботи маршруток

Читать на русском

У КМДА зазначили, що таким чином хочуть поліпшити якість, послуг, що надаються.

Читать на русском
Без незрозумілих плакатів і музики: в Києві запроваджують нові стандарти роботи маршруток

У КМДА зазначили, що таким чином хочуть поліпшити якість, послуг, що надаються.

У Києві вирішили очистити маршрутки від "візуального та шумового забруднення" і зробити транспорт більш комфортабельним для пасажирів. У зв'язку з цим влада посилила вимоги до міського транспорту.

Про це повідомляє Інформатор з посиланням на заяву заступника голови КМДА Костянтина Усова.

Чиновник вказав, що перевізникам висунуть нові, більш жорсткі вимоги щодо роботи, а саме:

  • доступність автобусів для людей з інвалідністю;
  • заборона на будь-яке звукове та візуальне забруднення;
  • мінімум п'ять спеціальних кнопок зупинки на вимогу;
  • кондиціонери в салоні;
  • система обігріву;
  • місце для перевезення мінімум одного крісла для людей з інвалідністю, дитячого візка або велосипеда;
  • оголошення зупинок українською та англійською мовами;
  • електронне табло всередині і зовні салону автобуса, на якому будуть дублюватися назви зупинок;
  • валідатори для е-квитка;
  • GPS-системами;
  • інформаційний стенд з фото водія, номером автобусу та інформацією про перевізника, контакти зв'язку;
  • формений одяг для водіїв.

За словами Усова, в конкурсі можуть взяти участь перевізники, які мають автобуси із загальною місткістю не менше 50 місць, і які відповідають екостандарту Євро-5.

У той же час чиновник зазначив, що маршрутки, власники яких вже уклали договір, будуть продовжувати їздити, але після закінчення терміну договорів візьмуть участь в конкурсі за новими стандартами.

Як раніше повідомляв Інформатор, в Києві можуть підняти ціни на проїзд в метро. Рішення ухвалять після аналізу відповідних розрахунків, які можуть тривати кілька місяців.

У той же час в Харкові наземний електротранспорт обладнають тривожними кнопками.Це забезпечить прямий зв'язок диспетчера з водієм наземного електротранспорту в разі аварії, поганого самопочуття або хуліганства.

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.