Банкомат ПриватБанку зняв із картки Monobank понад 10 тисяч гривень, а готівку не видав, - що робити

Читать на русском

Звертатися треба в той банк, який видав картку

Читать на русском
Банкомат ПриватБанку зняв із картки Monobank понад 10 тисяч гривень, а готівку не видав, - що робити
Банкомат ПриватБанку

Звертатися треба в той банк, який видав картку

Банкомат ПриватБанку зняв із картки monobank понад 10 тисяч гривень, а готівку не видав. У банку розповіли, що робити у такому разі. Про це Інформатору стало відомо зі скарги, яку розмістив клієнт monobank на порталі Мінфін.

За словами клієнта, він знімав готівку з карти monobank у банкоматі ПриватБанку в Одесі. Проте вискочила помилка та напис про те, що термінал не працює. Гроші при цьому банкомат також не видав. Клієнт залишив заявку в Монобанку та зазначив, що сподівається на швидке вирішення питання.

Представники ПриватБанку відповіли наступне: “В такій ситуації відповідно до правил міжнародної платіжної системи заявка на повернення коштів подається за зверненням в банк, що видав картку, адже саме той банк може ідентифікувати вас, як власника картки та перевірити чи списані кошти. Зі своєї сторони ми завжди намагаємось максимально оперативно опрацьовувати запити, які до нас надходять. Якщо ви вже звернулись в свій банк і вони передали заявку нам, будь ласка, напишіть нам в приватному повідомленні, щоб ми перевірили статус заявки та прискорили її, якщо вона надійшла до нас і ще не опрацьована”.

Як раніше повідомляв Інформатор, ПриватБанк пропонує виграти 2000 гривень до новорічних свят.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.