“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
Протягом останнього тижня мережі АЗС фіксують зростання попиту на пальне
Протягом останнього тижня мережі АЗС фіксують зростання попиту на пальне. Це повна несподіванка, адже ринок увійшов у "мертвий" сезон. На відміну від дизпального, яке здебільшого споживає промисловість, це суто автомобільне пальне для приватного транспорту. Саме це насамперед вказує на появу нового споживача – генераторів.
Таку думку на власній сторінці у Facebook висловив директор консалтингової групи "А-95" Сергій Куюн. Він вважає, що такий попит спричинило збільшення кількості генераторів.
«Протягом останнього тижня мережі АЗС фіксують зростання попиту на пальне. Це повна несподіванка, адже ринок було увійшов у “мертвий” сезон. Зокрема привертає увагу збільшення продажів бензину. На відміну від дизпального, яке здебільшого споживає промисловість, це суто автомобільне пальне для приватного транспорту. Саме це насамперед вказує на появу нового споживача – генераторів», – пише Куюн.
Експерт зазначає, що навіть за помірного використання генератора, витрати пального в нього майже такі ж, як в авто. Тому кожен генератор можна вважати «автомобілем у міському режимі». Проблема в тому, що кількість генераторів складно простежити, а це означає, що «важко точно сказати, скільки додатково знадобиться пального».
«Між тим, навіть приблизні розрахунки говорять про те, що зростання парку генераторів на 100 тис. одиниць на місяць й навіть більше, ринок буде у змозі забезпечити. Такі обсяги були протестовані у найважчі місяці влітку, тому здолаємо й зараз».
Щодо цін – несподіваний попит змусив окремі мережі підняти ціни на 0,5-1 грн/л.
«Ціль – збити або переорієнтувати попит, адже запасів під такі продажі трейдери не тримають (та й зберігати небезпечно та й особливо немає де). Зараз мережі контрактують додаткові обсяги, вже відомо про “розконсервування” старих та не найвигідніших контрактів з віддаленими постачальниками».
Але Куюн підкреслює, що в довгостроковій перспективі фактор «генераторного» попиту не має тиснути на ціни. Але все буде залежати від зовнішньої кон’юнктури.
«Вона наразі є досить напруженою через очікування обмеження цін на російську нафту та ембарго на її імпорт, який набуває чинності з 5 грудня. Нагадаю, з 5 лютого стартує ембарго на нафтопродукти. Разом з тим, ціна на нафту та нафтопродукти просідає й ніхто не може сказати, чому та скільки це триватиме. Європейці нервують, це помітно. Дефіциту на ринку начебто немає, але немає й вільних партій, коли наші імпортери мали з чого обирати та торгуватись. Цей ресурсний дискомфорт вже проявився у підвищенні тарифів на транспортування морем, а також поки що незначним зростанням спекулятивних націнок закордонними трейдерами».
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоби не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.