Apple, Disney та IBM вже перестали витрачати кошти на рекламу в соцмережі X через дописи Ілона Маска, де він схвалює антисемітські теорії одного з користувачів платформи
Низка великих корпорацій США припинили купляти рекламу у соцмережі X. Вони звинуватили Ілона Маска у поширенні антисемітизму з його боку, а також появі пронацистських дописів на платформі. Американські компанії, зокрема IBM, Apple та Disney вже відмовились від послуг бізнесмена.
Про це повідомляє видання Axios. За словами журналістів, головною причиною, чому підприємці вирішили більше не купляти рекламу у одіозного бізнесмена - підтримка антисемітських думок та їх схвалення Ілоном Маском у його власній соцмережі.
Один з користувачів соцмережі X опублікував антисемітський допис. Він звинуватив членів єврейської громади у "діалектичній ненависті" проти білих людей. За його теорією, євреї і ліві планують етнічну і культурну заміну білого населення не білими іммігрантами, що призведе до "білого геноциду".
"Єврейські громади поширюють саме таку діалектичну ненависть до білих, яку, як вони стверджують, хочуть, щоб люди припинили використовувати проти них. Я зовсім не зацікавлений зараз у тому, щоб надавати хоч найменшого значення тому, що західне єврейське населення приходить до тривожного усвідомлення того, що ті орди меншин, які підтримують затоплення їхньої країни, не надто їх люблять ", - йдеться у публікації.
Після цього бізнесмен відповів користувачу. Він схвально оцінив його допис.
"Ви сказали цілковиту правду", - написав Маск.
Після цього, користувачі, офіційні обличчя, а також компанії в США обурились подібною заявою, адже вона містить ознаки антисемітської риторики. Однак потім Маск додав, що він мав на увазі не всіх євреїв, а лише деякі групи, такі як єврейська організація Антидифамаційна ліга (ADL). Зокрема, її він звинуватив у поширенні антибілого й антиазійського расизму. Також він наголосив, що у світі існує проблема расизму щодо білих людей.
У Білому домі засудили Ілона Маска. Відповідного заяву зробив представник відомства Ендрю Бейтс. Він назвав одне з публічних повідомлень, опублікованих Ілоном Маском "огидною пропагандою антисемітської та расистської ненависті", яка "суперечить нашим основним цінностям як американців".
"Неприйнятно повторювати огидну брехню, яка стоїть за фатальним актом антисемітизму в американській історії, у будь-який час, не кажучи вже про місяць після смертельного дня для єврейського народу з часів Голокосту", - додав він.
Заява Білого дому була опублікована після того, як дві великі корпорації зголосились вивести рекламні бюджети з X, а також після того, як наглядова організація Media Matters виявила, що реклама Apple, IBM розміщувалась поруч з дописами пронацистського характеру, де пропагується Адольф Гітлер та нацистська партія.
Відділ комунікацій Європейської комісії також хоче припинити купівлю реклами у соцмережі X. Усе через те, що на платформі поширюється велика кількість матеріалів щодо війни Ізраїлю та ХАМАС. Тому комісія вирішила тимчасово призупинити рекламу, щоб не ставити під удар власну репутацію. Зараз комісія стежить за тим, аби X дотримувались закону про цифрові послуги (DSA).
У жовтні Ілону Маску було надіслано офіційний запит щодо того, як він бореться проти незаконного контенту та дезінформації, які пов'язані з атакою ХАМАС 7 жовтня, відповідно до DSA. У служб ЄС все ще лишається можливість використовувати сторінки для комунікації в X.
У відповідь на критику проти себе, Ілон Маск також вирішив діяти. У своїй же соцмережі він опублікував допис, де стверджує, що його корпорація подасть позов проти усіх, хто так, чи інакше, став в опозицію до думок бізнесмена.
"Суд відкривається в понеділок, X Corp подасть термоядерний позов проти Media Matters і ВСІХ тих, хто вступив у змову в цій шахрайській атаці на нашу компанію", - заявив він.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.