Дизайнер та супермодель Аліна Байкова не раді присутності на українському ринку іноземних компаній
Дизайнер Андрій Тищенко, більш відомий як Андре Тан, активно веде сторінки в соцмережах та підіймає різні теми. Від початку повномасштабної війни 40-річний уродженець Харківської області переїхав до Європи. У своєму новому дописі Андре Тан (який є власником однойменного бренду) емоційно звернувся до українців, які купують речі від іноземних виробників, зокрема Zara.
Дизайнер не підбирав слів і почав свою публікацію з провокаційного речення: "Українські бренди охреніли". Зазвичай блогери так роблять, аби привернути увагу користувачів соцмережі, аби ті зайшли і почитали текст.
Андре Тан згадав 2014 рік, коли за його словами, громадяни нашої країни згуртувалися, почали просувати, виробляти більше українських товарів та, відповідно, відмовлятися від російських та європейських.
"Ми почали надавати перевагу саме нашому, а не європейському товару - і це дало потужний поштовх до розвитку безлічі талановитих брендів та дизайнерів. Друга хвиля підйому українського виробництва - 2022 рік. Повномасштабна війна ще більше посилила цей тренд… Останнім часом всі на межі сил, стали злішими. Так і є - не будемо тут ля-ля. Але це не дає нам права топити самих же себе. Зараз пішла хвиля хейта на адресу українських брендів. Пряма цитата: "Українські бренди охреніли, ким вони себе возомнили. В тій самій Zara можна таке купити".
Нещодавно Zara повернулась на український ринок. Вона входить до іспанської корпорації Inditex, однієї з відомих дистриб’юторських груп. Це обурило Андре Тана, брендові магазини якого розташовані по сусідству з бутіками закордонних компаній в різних ТРЦ країни. За словами дизайнера, локальні виробники підтримують ЗСУ, платять податки та створюють робочі місця. Хоча слід зазначити, що іноземні компанії також це роблять (щодо донатів армії - то не всі).
"Бачив я ті кілометрові черги в Києві на відкритті Zara. І як вам воно? Приємніше віддавати останні гроші світовому мас-маркету, у якого й так все добре? Їм не холодно, не спекотно від ваших грошей. Про що я зараз: іспанець завжди купить в іспанця, француз - у француза, італієць в італійця. Тому що вірять в те, що краще своїх же своїм не зроблять, підтримують й роблять вклад у свою економіку! А ми чим гірші? Якого біса ми повинні спонсорувати чужу економіку, на шкоду своїй, обираючи не свого виробника?", - обурився Андре Тан та виставив щасливе фото з червоною сукнею.
В коментарях Андре Тана підтримала українська супермодель Аліна Байкова, яка тривалий час живе в Нью-Йорку (США). Зірка, за якою лише в Instagram стежать понад 4 млн користувачів соцмережі, не підбирала слів.
"Також чую це повсюди! Як за х**ню з великим іменем всі тільки "за" платити! На жаль, більшість людей просто не розуміють, по-перше якість продукту. По-друге, розцінки виробництва - різницю між Gucci Made in China (зроблено в Китаї. - Ред.) та UA Brand using Italian fabrics "Handmade in Ukraine" (українські бренди, які користуються італійськими фабриками. - Ред.). І цьому, на жаль, в наші часи не навчити. Тому що великі компанії, щоб робити марджін викинули слово "якість" з Luxury Branding", - зауважила 35-річна модель.
Втім в коментарях чимало підписників Андре Тана зауважили: вони не проти купляти речі від українських виробників, але ціни на товари в них значно більше, ніж в мас-маркеті закордонних брендів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.