“Друге Пришестя — це найважливіший альбом у моєму житті. Пісня ‘Досі живий’ потребувала глибшого бачення, ніж просто кліп. Ми робимо такі речі для креативних, думаючих людей і свідомо працюємо для невеликої аудиторії. Саме в цьому — наш справжній кайф”.
Модель стилізували під одного з персонажів мультсеріалу
Відомий бренд Adidas готує колаборації з мультсеріалом «Південний Парк». Все для святкування всесвітнього Дня марихуани.
Про це повідомляє sneakernews,- передає Інформатор.
Спеціальну модель Campus компанія робить в стилі одного з відомих персонажів «Південного парку» - Рушничка. Кросівки створені зі світло-синього ворсистого матеріалу. На язичках компанія вирішила відмовитися від звичного логотипу своєї компанії на користь невеликих очей.
До слова, очі ці якраз і відображають суть, чому взуття присвячене Дню марихуани. Якщо на них направити ультрафіолетове випромінювання, то вони почервоніють, а «віки» будуть виглядати обвислими.
Також в язичку буде маленька кишенька. У комплекті з кросівками йтимуть два брелока з самим Рушничком.
South Park x Adidas Campus 80 «Towelie» вийдуть 20 квітня. Поки що вартість не розголошується. Швидше за все, залишиться стандартний прайс на подібні моделі, який становить близько 100 доларів, але це лише припущення.
Раніше також стало відомо про співробітництво Adidas і Lego з їх кросівками, стилізованими під конструктори.Ще ми розповідали про те, що Xbox брала участь в битві брендів у Twitter,і обіцяла в разі перемоги почати випуск міні-холодильників у вигляді своєї нової консолі. Битву, до речі, компанія виграла, і підтвердила, що дотримається обіцянки.