“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Галь Гадот, Райан Рейнольдс і Дуейн "Скеля" Джонсон знову повернуться до своїх ролей
Автори проекту хочуть зняти два продовження одночасно
Про це повідомляє Deadline, – передає Інформатор .
За даними джерела, Netflix офіційно дав "зелене світло" ще двом фільмам-продовженням "Червоного повідомлення". Раніше сценарист і режисер фільму Роусон Маршалл Тербер вже заявляв про те, що картина може отримати одразу два сіквели, але тоді онлайн-кінотеатр ще не дав дозвіл на розробку фільмів. Схоже, тепер це сталося, і Тербер вже почав писати сценарій для майбутніх проектів.
Сіквели хочуть знімати разом, а ось запустити зйомку можуть у 2023 році. Звичайно, це поки що далеко не остаточні дані, адже все може змінитися від графіка акторів та команди.
Зазначається, що крім Галь Гадот, Райана Рейнольдса та Дуейна Джонсона, творці проекту хочуть залучити до фільму і інших відомих акторів. Проект і так вважався одним із найдорожчих для стрімінгового сервісу, а таке рішення лише збільшить вартість створення нових фільмів. Картина коштувала Netflix близько 130 млн. доларів. Тим не менш, якщо автори не стануть економити на якості, то глядачі навряд чи засмутяться через зоряне поповнення каста. За переглядом оригінальної картини на стрімінговому сервісі глядачі провели понад 328 млн. годин, а після виходу в листопаді фільм став найпопулярнішим на сервісі.
Нагадаємо, що студія ILM випустила відео з демонстрацією візуальних ефектів фільму «Червоне повідомлення».
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут .