«Косатка» — це символ єдиної сили у безмежному океані життя. У пісні герої клянуться ділити всі дні навпіл, не зважаючи на шторм, холод чи далекі міста. Їхня історія — про відданість і вміння залишатися поруч навіть тоді, коли між ними мости, моря і тисячі кілометрів.
Відомим брендам вони створили збиток у 5 млн гривень
Зловмисники організували виробництво фальсифікованої кави, яку видавали за продукцію відомих виробників. Під час обшуків поліція вилучила близько 10 тонн підробленої продукції.
Про це Інформатору стало відомо з повідомлення кіберполіції .
Кіберполіція викрила п'ятьох учасників злочинного угруповання у незаконному використанні знака для товарів та послуг світових торгових марок.
Правопорушники у шести складських приміщеннях налагодили виробництво фальсифікованої кави. Підробки вони реалізували на Інтернет-майданчиках оголошень, видаючи за продукцію відомих світових виробників.
Крім того, організатори мали підконтрольну мережу підпільних виробництв, де виготовляли більш 10000 упаковок контрафактної кави на тиждень.
Поліція провела 16 обшуків у будинках та автомобілях фігурантів, а також по місцях виготовлення та зберігання підробленої продукції.
Вилучено понад 9 тонн кави, 150000 упаковок з логотипами і товарними знаками світових виробників кави, обладнання для виготовлення та фасування, а також 10 тонн готової для продажу фальсифікованої продукції.
Цими діями власникам торгових марок завдали збитків на суму понад 5 млн гривень.
Інформатор нагадує, що кіберполіція викрила інтернет-шахраїв, які ошукали дві сотні людей на 150 0000 грн .
А також в Україні на органи держвлади зробили 460 кібератак за 2020 рік .