Збори фільму «Аватар 2: Шлях води» стрімко наближаються до точки окупності

Читать на русском

Джеймс Кемерон за два кроки від нових касових рекордів

Читать на русском
Збори фільму «Аватар 2: Шлях води» стрімко наближаються до точки окупності
Пригоди синіх людей глядачам подобаються

Джеймс Кемерон за два кроки від нових касових рекордів

«Аватар 2» показує хороші результати – новорічний вікенд фільм Джеймса Кемерона закінчує з 440 млн дол., випереджаючи показники першої частини, яка заробила до кінця 2009-го 352 млн дол., що призвело до домашньої каси в 749 млн дол.

Найближчим часом «Шлях води» перевищить позначку в 1,4 млрд дол. по всьому світу. Зараз фільм із зібраними 1,38 млрд дол. вже займає 14 рядок у списку найприбутковіших релізів, залишивши позаду «Чорну Пантеру» (1,3 млрд дол.) і поки що поступаючись «Месникам: Ера Альтрона» (1,402 млрд дол.).

За триденні вихідні на зовнішньому кіноринку вдалося досягти 957 млн дол. У плані зборів на першому місці стоїть Китай, за ним ідуть Франція, Південна Корея, Німеччина та Великобританія.

Проте стрічка «Топ Ган 2» все одно зуміла зберегти статус найкасовішого фільму 2022 року з 1,4 млрд дол. Але «Аватар 2» встиг прибрати на третю позицію «Світ Юрського періоду 3» з його 1 млрд дол. та позбавити місця у трійці лідерів «Доктора Стренджа 2» з 955 млн дол.

Де наші валізи з грошима?
Де наші валізи з грошима?

Франшиза продовжуватиметься?

Режисер Джеймс Кемерон казав, що для фінансового успіху «Аватар 2» має зібрати щонайменше два мільярди доларів. За даними аналітиків, для того, щоб вийти в нуль, фільму потрібно досягти позначки в 1,4 мільярда доларів – цю суму вже практично зібрано.

Є видовище – буде хліб
Є видовище – буде хліб

Раніше Інформатор писав про плани Джеймса Кемерона у разі касового успіху «Аватара 2».

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.    

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.