«За моєю оцінкою, я не думаю, що ми досягнемо тут прориву, доки президент [ред. - Трамп] і президент Путін не будуть взаємодіяти безпосередньо з цього питання.»
Трек «Боляче» — про ті стосунки, які давно мали б залишитися в минулому, але вперто не йдуть із голови. Про людей, які вже ніби відпустили, але ловлять себе на думці, що досі болить. Для тих, хто сміється на зустрічах, але подумки все одно шукає її очі. Хто робить вигляд, що забув, — але пам’ятає.
Розповідаємо про вигідне страхування
Придбання автомобіля - процедура, безперечна, приємна, але тільки в тому випадку, коли людина знає, що робить. Особливо, коли стикається з перепродажем і страхуванням. Є безліч "підводних каменів", які важливо розібрати до моменту придбання, щоб не "влетіти в копієчку".
Кожен водій знає про обов'язкове виді страхування - ОСАГО (Автоцивілка). Вона покриває ремонт чужого майна в разі ДТП з вини страхувальника. У цьому плюс, але що відбувається з полісом страхування в тому випадку, якщо ви купуєте / продаєте автомобіль з пробігом? Давайте розбиратися.
Ситуація 1. У продавця машини немає страховки зовсім.
Є один "плюс": новий власник автомобіля просто оформляє нову страховку і спокійно катається на автомобілі. Однак "мінус" куди болісніше: якщо автомобіль не застрахований, то діяти новий поліс почне як мінімум з наступного дня після оформлення, навіть якщо процедуру пройти в день покупки. Таким чином, в разі ДТП, ремонтувати машину потерпілого доведеться за свій рахунок, а якщо зупинять співробітники поліції - доведеться сплатити штраф.
Якщо ж перереєструвати автомобіль, то у покупця буде три дні на те, щоб придбати поліс страхування. Зазначимо, що в цей період його можна оштрафувати за відсутність страховки. Тому в такому випадку новий власник ризикує тільки витратами на ремонт чужого автомобіля (або іншого майна) при ДТП з його вини.
Ситуація 2. У продавця є страховка і він віддає її при продажу.
Це поширена ситуація. Страховка продовжує діяти навіть при зміні держномерів авто, оскільки є прив'язка до VIN-номеру. Але все ж є необхідність звернутися до страхової компанію для уточнення деяких моментів:
Щоб виключити будь-які неточності, найкраще звернутися до страхової, і за необхідності доплатити певну суму до вартості страховки. Єдиний момент - переоформити страховку може той, хто її оформляв, тому відвідини страхової при передаванні полісу варто робити продавцеві автомобіля разом з покупцем.
Ситуація 3. У продавця є страховка, але він не віддає її новому власнику.
Ідеальна ситуація, якщо продавець автомобіля анулює свою страховку. Якщо ж ні - покупця при оформленні нового поліса чекають неприємності. Суть в тому, що на машині залишається чинний поліс продавця і з'являється новий поліс покупця. Покупець може навіть не знати про існування полісу від продавця, отримати новий держномер, оформити нову страховку і спокійно кататися. До моменту ДТП.
При ДТП, нічого не підозрюючи, новий власник машини протягом 3 робочих днів заявляє в свою страхову компанію про те, що трапилося. Постраждала сторона теж звертається в страхову компанію винуватця ДТП. Далі - йде огляд машини протягом 10 днів, збираються всі документи по ДТП, приходить рішення суду (з висновком хто правий, а хто винен) .... Загалом, пройде приблизно місяць, коли буде прийнято рішення про виплату з боку страхової компанії . А в моменті прийняття такого рішення страхова перевіряє наявність інших полісів страхування на автомобілі (з прив'язкою до VIN-номером зокрема). І коли з'ясується, що на автомобілі є 2 поліси, згідно Цивільного Кодексу України (ст. 989) страхова компанія відмовляє у виплаті потерпілому. Просто тому що є ще один поліс, оформлений раніше, і саме ця компанія повинна виплачувати кошти.
Уявімо ситуацію: потерпілий в ДТП звернеться до страхової компанії, яка оформила страховку раніше. Отримає там страхове відшкодування. Але винуватець ДТП повинен протягом 3-х робочих днів з моменту ДТП повідомити страхову про подію - а в даному прикладі винуватець навіть не підозрював про існування раніше оформленої страховки ... В такому випадку все, що страхова компанія виплатить постраждалому - через суд у вигляді регресу з арештом майна і рядом обмежень буде стягнуто з винуватця ДТП. Все тому, що він вчасно не подав заяву в ту страхову, про яку не знав.
Що робити, щоб не потрапити в таку ситуацію?
Якщо все це для вас - "темний ліс", і ви поняття не маєте, до якої надійної страхової компанії звернутися, ми радимо сервіс PolisOK.com.ua.Вибір з понад 15 компаній, у кожній з яких є рейтинг від користувачів, приємні знижки, а по закінченню дії страховки сервіс нагадує про необхідність її продовжити. Оформити поліс на сайті можна 24/7, і є служба підтримки, яка допоможе в будь-якому питанні в робочий час.