YouTube дозволив заробляти на рекламі оголених жіночих грудей, але є обов'язкова вимога

Читать на русском

Відео жіночих грудей з ореолом підпадає під монетизацію, якщо у кадрі є малюк і йдеться про грудне вигодовування

Читать на русском
Грудне вигодовування
YouTube пом’якшив політику щодо оголених грудей у відео

Відео жіночих грудей з ореолом підпадає під монетизацію, якщо у кадрі є малюк і йдеться про грудне вигодовування

Відеохостинг YouTube оновив правила для користувачів, пом’якшивши, зокрема, політику щодо оголених жіночих грудей. Тепер деякі відео, на яких видно ареоли, не позбавлятимуть монетизації. Але є вимога - це має бути матеріал про грудне вигодовування. 

Про це стало відомо з оновлених рекомендацій YouTube щодо вмісту відео. Раніше ролики із зображенням жіночих грудей усі без винятку вважалися "контентом для дорослих". 

"Цей вміст може приносити дохід від реклами: жінка годує дитину грудьми з відкритими або видимими сосками; демонстрація рук або використання молоковідсмоктувача з видимими сосками та дитиною у сцені", - пишуть у нових правилах. 

До цього  відео, де показано грудне вигодовування, також монетизувалось. Але, якщо у кадр потрапляв сосок або ж ареол - тоді ні. В YouTube кажуть, що вирішили врахувати відгуки користувачів. Більшість висловилась за те, що  відео про грудне вигодовування може бути корисним ресурсом для батьків. То чому б не дати змогу авторам заробити на добрій справі? Але є умова - у кадрі також має бути малюк. 

"Ми сподіваємося, що ці зміни дадуть усім творцям більше простору для обміну таким типом контенту з правом на отримання доходу від реклами", - пишуть у компанії. 

Новинки від YouTube

Нагадаємо, віднедавна відеоплатформа YouTube  у своєму мобільному застосунку створила нову функцію для нерішучих. Кнопка отримала назву "Подивитися щось". Функція активізується під час прокручування стрічки й спрямовує користувачів на випадкові повнометражні відео, якщо вони довго не можуть визначитися з переглядом.

Також у компанії Youtube анонсували оновлення, що планує посилити захист підлітків. Платформа обмежить рекомендації відео, які можуть так чи інакше нашкодити дітям або ж не є корисними для цієї вікової аудиторії. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут. 

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.