Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Тихий дощ” — це лірична подорож, де похмурого осіннього вечора ти можеш залишитися наодинці зі своїми думками. Здається, місто дихає ритмом цієї пісні, й навіть на перший погляд байдужі бетонні стіни вбирають у себе цю мелодію. І кожен стає свідком цієї магії й частиною осінньої симфонії — меланхолійної, але водночас сповненої тихої надії на новий світанок.
Компанії можуть виписати штраф у 27 млрд доларів
Європейська комісія незадоволена політикою роботи Apple, і вважає, що вона порушує антимонопольне законодавство.
Про це повідомляє The Verge, — передає Інформатор.
Комісія заявляє, що компанія порушує правила конкуренції, встановлені Європейським союзом (ЄС) на своїй платформі App Store. Спочатку скаргу на діяльність Apple ще у 2019 році подала Spotify. Тепер комісія вважає, що «Яблуко» використовує своє домінуюче становище на ринку розповсюдження музичних стрімінгових сервісів через App Store.
У заяві Європейської комісії (ЄК) акцент робиться на двох правилах, які вводить Apple: обов’язкове використання системи покупок Apple всередині додатків (за яку компанія бере 30 % комісії), а також вимога, згідно з якою розробники не можуть повідомляти своїм користувачам про інші способи оплати поза додатків. Усе це призводить до підвищених цін на передплати, що в результаті погано для самих користувачів. Якщо підозри підтвердяться, то з компанії стягнуть 10 % річного доходу, що становить 27 млрд доларів.
У Spotify також підтримали свою початкову заяву. Сервіс вважає, що дані звинувачення ЄК — це «важливий крок до того, щоби залучити Apple до відповідальності за її антиконкурентну поведінку».
До слова, Apple вже висловилася щодо звинувачень комісії. Компанія вважає, що Spotify знаходиться у вигідному для себе становищі в App Store, але хоче ще й отримати дозвіл на рекламу альтернативних пропозицій через додаток для iOS.
«Spotify став найбільшим у світі музичним сервісом, і ми пишаємося тією роллю, яку зіграли в її розвитку. Spotify не платить Apple комісію за понад 99 % своїх підписників, а платить тільки 15 % комісії за тих, що залишилися, яких вони отримали через App Store. В основі заяви ЄК лежить вимога Spotify про те, що вони повинні мати можливість рекламувати альтернативні пропозиції у своєму додатку для iOS — таку практику не допускає ні один магазин у світі. Spotify хоче користуватися всіма перевагами App Store, але не думає, що їм потрібно щось за це платити. Аргумент ЄК на тлі скарги Spotify суперечить чесній конкуренції», — з відповіді Apple.
Щоправда, проблема в тому, що Spotify далеко не єдиний сервіс, який уже виступав проти Apple у зв’язку з її 30 % збором. Виступали проти цього ще й Epic Games, Netflix, й інші великі компанії.
Нагадаємо, що Apple планує знизити виробництво AirPods через сильну конкуренцію на ринку.