Як тобі таке, Microsoft? Sony купує студію Bungie, яка створила Halo та Destiny

Угоду оцінили у 3,5 млрд доларів

Як тобі таке, Microsoft? Sony купує студію Bungie, яка створила Halo та Destiny

Bungie збереже на місцях колишнє керівництво, а також зможе у звичайному режимі продовжити роботу над своїми проєктами.

Про це студія розповіла на своєму офіційному сайті, – повідомляє Інформатор.

Після гучної новини про те, що Microsoft купує Activision Blizzard, у мережі багато хто жартував над тим, що Sony якось не поспішає наздоганяти свого головного конкурента. Схоже, компанія пішла тим самим шляхом, але витратити вирішила при цьому набагато менше грошей, та й масштаб за підсумком виявився не настільки великим.

Sony вирішила викупити студію Bungie, яка розробила Halo та Destiny. Зараз розробники звідти працюють над новою IP та розвитком Destiny 2, чим і продовжать займатися після угоди. Нам обіцяють, що ігри студії і далі виходитимуть на різних платформах, і не будуть після угоди ексклюзивами PlayStation.

Глава Bungie Піт Парсонс вважає, що така угода дозволить студії активніше наймати нових співробітників та краще реалізовувати задумане.

«Успішний досвід студії Bungie у створенні ігор-сервісів та виданні у різних форматах допоможе нам реалізувати амбіції щодо розширення PlayStation за межі консолі та збільшення потенційної аудиторії. Досвід Bungie [...] допоможе і розробці кількох ігор-сервісів, якими займаються внутрішні студії PlayStation», – додав глава Sony Interactive Entertainment Джим Райан.

Не дивно, що в такій ситуації багато хто, якщо не всі, спочатку подумали про те, що така угода є відповіддю Sony на покупку Activision Blizzard компанією Microsoft. Редактор видання GamesIndustry.biz Крістофер Дрін заявляє, що це не так, і що за угодою велися переговори понад 5 місяців. При цьому Sony і надалі розширюватиме список студій шляхом покупки, про що повідомив журналісту керівник SIE Джим Райан.

Останній також зазначив, що Sony збирається розширювати аудиторію PlayStation «за межами консолей», але не уточнив, як саме.

«Я не раз говорив про те, що нам необхідно розширювати аудиторію PlayStation і виходити за межі нашої історичної основи – консолей. Робити це можна по-різному. І один із головних способів — це давати можливість насолоджуватися тими чудовими іграми, які ми створювали протягом 25 років, у різних місцях та грати у них по-різному.

Ми починаємо працювати мультиплатформенно, ви вже могли це помітити. Ми маємо агресивний план розвитку лайв-сервісів. І можливість працювати з Bungie, навчатися у цих талановитих людей, значно прискорить рух тим шляхом, який ми вибрали», – нагадав Джим Райан.

Цікаво в цій ситуації те, що раніше Bungie входила до складу Microsoft (з 2000 по 2007 рік). Для компанії студія створила серію Halo, а права на неї залишилися у Microsoft. Також у 2010-му Bungie уклала 10-річну угоду з Activision Blizzard та почала розвивати нову серію тайтлів Destiny. За підсумками студія розірвала контракт з видавництвом на початку 2019-го року і стала остаточно незалежною. Аж дотепер.

Виходить, що нове придбання Sony досить тісно пов'язане як із Microsoft, так і Activision Blizzard. Швидше за все, компанія дійсно планувала угоду заздалегідь, адже швидко подібні контракти не укладаються, але тепер це виглядає як точна і продумана помста, і навряд чи Sony вдасться так просто позбутися такої думки користувачів інтернету.

Нагадаємо, що акції Sony різко «впали» після того, як Microsoft оголосила про покупку Activision Blizzard.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал Viber можна тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube