Xbox буде виробляти холодильники в стилі Series X, якщо переможе в битві брендів

Читать на русском

Допомогти їм у цьому можуть всі бажаючі

Читать на русском

Допомогти їм у цьому можуть всі бажаючі

Xbox бере участь в битві брендів, яка проводиться у Твіттері. Представник Microsoft, частиною якої і є Xbox, пообіцяв, що якщо компанія виграє таке змагання, то в масштабне виробництво офіційно запустять міні-холодильники в стилі Xbox Series X.

Про це на своїй сторінці у Твіттер повідомив глава з маркетингу Microsoft Аарон Грінберг, - передає Інформатор.

З новим поколінням ігрових консолей було пов'язано чимало жартів та історій. Що стосується конкретно Xbox, то після перших повноцінних презентацій, нову Series X користувачі інтернету почали активно порівнювати з холодильником, оскільки в них схожа форма, хоч і різний розмір.

Творці пристрою поставилися до таких жартів з гумором, і дійсно зробили кілька холодильників у вигляді Xbox Series X, які віддали для конкурсу в рамках роботи з брендом енергетичних напоїв ZOA Energy, яким володіє Дуейн «Скеля» Джонсон. У той же час, масштабно виробляти таку техніку ніхто не збирався.

Тепер ось Xbox бере участь у битві брендів, і від перемоги її відділяє лише один раунд. До фіналу вони вийшли разом зі Skittles. До речі, саме через свого «противника» Xbox і пішла на такий крок. Справа в тому, що першою подібне повідомлення виклала саме Skittles - вона пообіцяла повернути в продаж цукерки зі смаком лайма, якщо перемога виявиться за нею.

Саме тому в нас тепер є шанс в майбутньому побачити на полицях магазинів міні-холодильники в стилі Xbox Series X. Як і Skittles, Аарон Грінберг пообіцяв, що ця обіцянка не є першоквітневим жартом або клікбейтом.

Наразі в голосуванні лідирує саме Xbox, але відрив від опонента становить всього 0,5%, тому вона ще може зазнати поразки. Змагання закінчується вже сьогодні, але у вас залишається пара годин, щоб підтримати свого переможця.

Нагадаємо, що нещодавно з'явилася інформація про можливе проведення «живої» презентації від Apple,на якій повинні показати нові окуляри змішаної реальності від компанії. Також ми повідомляли, що новина про «платне» відвідування онлайн-виставки ігор Е3 виявилася фейком .

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.