Сумка Louis Vuitton виготовлена зі шкіри крокодила та має фурнітуру зі справжнього золота.
50-річний американський репер, а з лютого 2023-го - креативний директор чоловічої лінії Louis Vuitton Фаррелл Вільямс вигуляв сумку бренду вартістю в один мільйон доларів. Цим він викликав хвилю хейту на адресу бренда. Річ у тім, що сумка Millionaire Speedy яскравого канарково-жовтого кольору виготовлена зі шкіри крокодила й прикрашена дорогіцінним металом та камінням. Тренд на тиху розкіш без логотипів та цінників, схоже, дав збій в бік несмаку.
Навіть у дивовижному світі моди класу люкс, де сумочки можуть продаватися за тисячі доларів, вартість останнього аксесуара від Louis Vuitton, що привертає увагу, є астрономічної. З такою ціною сумка Millionaire Speedy виправдовує свою назву, пише The Guardian.
Сумка продається на замовлення і поставляється в жовтому, синьому, червоному, зеленому та коричневому кольорах, пише Daily Mail. Аксесуар має фурнітуру із золота з діамантами. Сумки, як повідомляється, будуть доступні для покупки лише певним перевіреним клієнтам Louis Vuitton.
"У світі, повному жахів, сонячно-жовта сумка вартістю в мільйон доларів не блищить, вона болюча. Настав час переосмислити, що означає розкіш для сучасних стандартів, і прийняти лише красу, що позитивно взаємодіє з природою", - сказала співзасновниця організації модного активізму Fashion Revolution Орсола де Кастро.
Такий коментар не поодинокий і, на нашу думку, дуже тверезий.
"Сумка за мільйон, зроблена з усіх звичайних символів статусу – екзотичної шкіри, крокодила, золотих виробів і діамантових прикрас – є трюком бренду та нечутливою декларацією привілеїв. У 2023 році це не круто. Робіть етичні та доречні покупки", - написав коментатор моди та ідентичності Керін Франклін.
Сам бренд піддався критиці через небажання відмовитись від використання натуральної шкіри та хутра, як це зробила низка інших відомих модних брендів. Натомість Фаррелл вже отримав лист із запрошенням відвідати крокодилячу ферму. А люксовий еко-бренд Elvis and Kresse випустив альтернативну еко-сумку, так би мовити, у відповідь.
"Наша нова сумка також коштує мільйон, оскільки виготовлена з перероблених матеріалів, а вся сума піде на благодійність. Це наша заява. Якщо ми збираємося мати ціну, яка чітко розроблена для створення заголовків, тоді чому б не створити заголовки для правильних цілей?" - йдеться на веб-сайті бренду.
Дискусії з приводу того, чи cool носити шкірянки та дублянки з натуральних матеріалів тваринного походження, в модному світі все ще тривають. Такі бренди, як Louis Vuitton та Celine тварин не жаліють! За даними ж компанії Edited, середні ціни на предмети розкоші при цьому зросли на 25% з 2019 року.
Сумка Hermes Birkin, мабуть, найвідоміша своєю високою ціною. Названі на честь акторки та співачки Джейн Біркін, звичайні версії продаються за понад $ 6 тисяч, середня їхня ціна яких становить $ 19 тисяч. Але рідкісні та вживані версії часто коштують навіть дорожче, ніж їхні нові "кузени".
Сумка Arlo також зроблена з екзотичної шкіри "полірованого алігатора", і ви можете придбати її за крутих $ 32 тисячі. Це робота The Row, бренду, який є синонімом спокійної розкоші.
Багато хто думає про фірмові сумки від Chanel, коли уявляють розкішну сумочку. Версія класичної сумки зі шкіри ягняти обійдеться вам приблизно щонайменше в $ 11 тисяч.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.