«Я підтверджую це! Постачання зброї через Ясьонку повернулися на минулий рівень»
«Коли збираєш незнайомих людей на знімальному майданчику, де має виникнути справжня «спільна хімія», важливо дати кожному можливість відчути іншого. Саме тому ми разом сідали на один килим, уважно спостерігали за собою й один за одним. Торкалися один одного. І навіть знімали одяг. Усе проходило як групова терапія, після якої ми стали ближчими, як одне ціле. Це був справжній обмін енергією, і саме цей момент ми зафільмували в кліпі», – зауважив співак.
Під ударом опинилися мережі АЗС, які продають паливо за нижчими ніж у конкурентів цінами
Директор "Консалтингової групи А-95" Сергій Куюн, якого підозрювали у вимаганні грошей з мережі АЗС "БРСМ-Нафта", запустив чергову чорну медіа-кампанію проти відомих мереж АЗС.
Про це заявив політолог і військовослужбовець ЗСУ Кирило Сазонов.
Під ударом опинилися мережі АЗС, які продають паливо за нижчими ніж у конкурентів цінами.
"Навіщо цим займається Сергій Куюн – не знаю. У мережі бачив записи, де він вимагає від мережі БРСМ $15 тисяч на місяць за припинення нападок на цю мережу", - зазначив політолог.
Сама тема щодо рівня сплати податків на думку політолога, є надуманою.
"Посилання в однотипних новинах здебільшого ведуть на експерта паливного ринку Сергія Куюна. Я час від часу читаю його матеріали. Але оцінка податкової ситуації мене дещо здивувала. Зрозуміло, що якщо продаєш бензин по 58,99 грн, то податки мають бути вищими, ніж у тих заправок, які продають його по 50,00 грн. Чим вища ціна – тим більші податки. Проста математика", - зазначив Сазонов.
Він додав, що різні мережі АЗС працюють в різних сегментах ринку - хто в преміум-сегменті, а хтось в економ.
Загалом, подібна інформаційна кампанія проти відомих мереж АЗС сприймається як звичайна конкурентну боротьбу на ринку, яка не повинна відволікати споживачів від головного – якості пального, зазначив політолог.
Раніше 5 канал опублікував аудіо-запис, на якому експерт Куюн вимагає від менеджерів БРСМ-Нафти плату в 15 тис. доларів за те, щоб він припинив атакувати компанію в медіа.