«Ця пісня для мене — історія про щось дуже особисте, навіть інтимне. «Нас нема» — це не про втрату, а про втечу в свій окремий світ, де є тільки двоє. Це про тишу, яка часом голосніша за будь-які слова, про той момент, коли весь світ зникає, і залишається лише тепло дотику та глибина погляду".
Під ударом опинилися мережі АЗС, які продають паливо за нижчими ніж у конкурентів цінами
Директор "Консалтингової групи А-95" Сергій Куюн, якого підозрювали у вимаганні грошей з мережі АЗС "БРСМ-Нафта", запустив чергову чорну медіа-кампанію проти відомих мереж АЗС.
Про це заявив політолог і військовослужбовець ЗСУ Кирило Сазонов.
Під ударом опинилися мережі АЗС, які продають паливо за нижчими ніж у конкурентів цінами.
"Навіщо цим займається Сергій Куюн – не знаю. У мережі бачив записи, де він вимагає від мережі БРСМ $15 тисяч на місяць за припинення нападок на цю мережу", - зазначив політолог.
Сама тема щодо рівня сплати податків на думку політолога, є надуманою.
"Посилання в однотипних новинах здебільшого ведуть на експерта паливного ринку Сергія Куюна. Я час від часу читаю його матеріали. Але оцінка податкової ситуації мене дещо здивувала. Зрозуміло, що якщо продаєш бензин по 58,99 грн, то податки мають бути вищими, ніж у тих заправок, які продають його по 50,00 грн. Чим вища ціна – тим більші податки. Проста математика", - зазначив Сазонов.
Він додав, що різні мережі АЗС працюють в різних сегментах ринку - хто в преміум-сегменті, а хтось в економ.
Загалом, подібна інформаційна кампанія проти відомих мереж АЗС сприймається як звичайна конкурентну боротьбу на ринку, яка не повинна відволікати споживачів від головного – якості пального, зазначив політолог.
Раніше 5 канал опублікував аудіо-запис, на якому експерт Куюн вимагає від менеджерів БРСМ-Нафти плату в 15 тис. доларів за те, щоб він припинив атакувати компанію в медіа.