Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
Мінфрастуктури заявило, що планує це зробити у 2022 році
В Україні з наступного року хочуть повернути обов'язковий техогляд автомобілів. Це потрібно, щоб виконати зобов'язання Угоди про асоціацію з Євросоюзом.
Про це повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій,- передає Інформатор .
Для цього рішення ще потрібно прийняти відповідний законопроект.
«Були пропозиції запровадити його поступово, з перехідними положеннями, щоб не загострювати суспільні настрої. Наприклад, починати з переобладнаних автомобілів, які вперше ввозяться, вони все одно проходять сертифікацію. Особливої різниці немає - техогляд або сертифікація», - сказав міністр.
За словами міністра, це потрібно для виконання зобов'язань імплементаційних документів з ЄС. Крім того, це стосується екології - деякі автомобілі особливо забруднюють навколишнє середовище.
«Ми повинні отримати контроль і доступ до інформації щодо технічного та екологічного стану транспортних засобів, - повідомив дипломат і додав, що цього не повинно бути, як за минулих обов'язкових техоглядів. - Багато хто згадує Державтоінспекцію, коли там були суцільні черги і за якусь гривню все це продавалося. Так не повинно бути".
Криклій також підкреслив, що за невиправлені несправності в машині, виявлені при техогляді, водієві слід понести відповідальність:
«Водія чекає відповідальність, якщо він не усунув несправність, і через це потрапив у дорожньо-транспортну пригоду. У деяких країнах за це навіть передбачена кримінальна відповідальність, тому що людина фактично ризикує не тільки власним життям і здоров'ям, але й інших людей».
Нагадаємо, що обов'язковий техогляд для легкових автомобілів в Україні скасували у 2011 році. Однак згідно з вимогами ЄС, цю норму українська влада зобов'язана повернути.
До цього ми писали, що в Україні планують раптово зупиняти автомобілі і перевіряти водіїв на стан алкогольного сп'яніння.Крім того, Рада схвалила проект закону № 2695 про посилення відповідальності за п'яне водіння.