В Україні запрацював COVID-центр: у чому його функція та як додзвонитися

Читать на русском

У контакт-центрі працюватимуть 150 операторів

Читать на русском

У контакт-центрі працюватимуть 150 операторів

У понеділок, 2 листопада, в Україні розпочав роботу контакт-центр з питань коронавірусної хвороби. Кожен українець зможе звернутися туди у цілодобовому режимі.

Про це на брифінгу розповів міністр охорони здоров'я Максим Степанов, - передає Інформатор .

«Відсьогодні розпочав роботу всеукраїнський контакт-центр Міністерства охорони здоров'я з протидії коронавірусній хворобі. Відтепер кожен громадянин України, у якого виникають питання щодо COVID, може зателефонувати та отримати інформацію», - повідомив він.

Глава МОЗ додав, що дзвінки будуть безкоштовними, а телефонувати можна буде у цілодобовому режимі за номером: 0-800-602-0-19. У контакт-центрі працюватимуть 150 операторів.

Він також пояснив необхідність створення великого контакт-центру.

«У зв'язку з чим ми взагалі вирішили створити такий великий контакт-центр? Тому що дуже сильно (зайняті, - ред.) Гарячі лінії в регіонах. Саме тому було прийняте рішення зробити великий, єдиний контакт-центр», - резюмував Степанов.

Нагадаємо, раніше заступник голови МОЗ закликав не брати антибіотики без призначення лікаря.Під час пандемії вживання антибіотиків зросло в рази.

Також Інформатор писав, що в Україні оновили розподіл населених пунктів і районів на зони карантину.Він почав діяти відсьогодні.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.