Засновника ПВК "Вагнера" могли упізнати за відсутністю частини фаланги пальця, зросту та татуюванням
РосЗМІ поширюють суперечливі дані щодо впізнання тіла засновника "ПВК Вагнер" Євгена Пригожина. Одні стверджують, що його вдалося ідентифікувати серед загиблих при падінні літака 23 серпня за характерною відсутністю фаланги пальця на лівій руці, інші кажуть про складнощі з впізнанням через те, що тіло сильно обгоріло. Водночас відомо про одну з версій авіакатастрофи, яку зараз вивчають російські слідчі - закладення вибухівки до шасі літака. Припускають, що це зробили в ремонтному ангарі.
Інформатор розібрався, що пишуть ЗМІ про загибель Пригожина.
Анонімний телеграм-канал ВЧК-ОГПУ повідомив, що тіло Євгена Пригожина "офіційно упізнано в морзі".
"Його впізнав один із командирів ПВК Вагнер. Головною прикметою стала відсутність пальця. Також за зростом та татуюванням у морзі було впізнано другого ватажка Вагнера Дмитра Уткіна", - йдеться у повідомленні.
Петербурзьке видання "Фонтанка" з посиланням на джерело пише, що тіла загиблих, у тому числі імовірне тіло Євгена Пригожина, "не піддаються візуальному впізнанню через те, що сильно постраждали після катастрофи".
"Проте за непрямими ознаками фахівці таки кажуть, що Пригожин серед загиблих. Точніше це встановить експертиза", - пише ЗМІ.
Телеграм-канал Baza повідомив, що жодне з тіл загиблих в авіакатастрофі літака Євгена Пригожина наразі не впізнано і їх відправили до Москви на експертизу.
"Тіла сильно обгоріли. Крім того, багато частин тіл було відірвано під час аварії. За даними джерел "Бази", біологічний матеріал загиблих відправили до Москви на експертизу", - йдеться у повідомленні.
Наразі слідчі допитають усіх, хто мав доступ до ангару, де ремонтували бізнес-джет Євгена Пригожина, пише телеграм-канал 112.
Також перевіряється версія про вибуховий пристрій на борту. Коло осіб, які могли його закласти, дуже обмежене. Нині їх усіх силовики викликають на бесіду. Перед останнім вильотом Embraer Legacy 10 днів простояв на ремонті. Другий пілот Рустам Карімов напередодні катастрофи прилетів із Петербурга, щоб забрати борт і вилетіти назад із групою пасажирів, куди входили Євген Пригожин і Дмитро Уткін. Саме в ремонтному ангарі закласти вибухівку було найпростіше, пишуть ЗМІ.
Також про версію з вибуховим пристроєм у відсіку шасі літака Пригожина пише телеграм-канал Shot. За попередніми даними ЗМІ, саме біля шасі стався вибух під час польоту бізнес-джету Євгена Пригожина. Через вибух відірвало крило, яке вдарило в стабілізатор, через це бізнес-джет став різко набирати висоту, після чого "пішов у щопор". Джерело телеграм-каналу поточнює, шо версія з вибухом "зараз перевіряється".
В свою чергу "ВЧК-ОГПУ" стверджує, що у справі про катастрофу літака з'явився перший підозрюваний. Це особистий пілот Пригожина і колишній засновник компанії-власника лайнера "МНТ Аеро" Артем Степанов. За даними каналу, він мав доступ до літака, його розшукують правоохоронні органи. Канал також пише, що Степанов перед катастрофою літака поїхав на Камчатку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.