“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Автономні судна також можуть об'єднатися у повноцінні мости
У столиці Нідерландів почали тестування автономних електричних суден Roboats («робочовни»).
Про це повідомляє Screen Rant, – передає Інформатор.
Пристрої зроблені так, щоб їх можна було адаптувати під різні цілі у процесі експлуатації. Для цього вони можуть набувати різних форм і використовувати деякі інструменти.
Роботи будуть використовуватись для перевезення вантажів або пасажирів через річку. Також вони збирають сміття на своєму шляху, допомагаючи очищенню води. Крім іншого, вони можуть з'єднуватися та формувати деякі плавучі інфраструктури, на кшталт мостів чи невеликих доків.
В основі винаходу лежать електроплатформа з акумулятором, рухова установка та система керування. Крім того, на судні встановлені датчики для аналізу води в реальному часі, а також камери з кутами огляду в 360 градусів і лідари для орієнтування в просторі.
Верхня частина платформи зроблена так, щоб її можна було швидко замінити. Пасажирський модуль має сидіння на 5-6 осіб. Час автономної роботи судна становить приблизно 10 годин, а заряджати його можна за допомогою бездротових установок.
Цей проєкт створили у Лабораторії комп'ютерних наук та штучного інтелекту МТІ (CSAIL) у співпраці з Амстердамським інститутом передових міських рішень (AMS). Поки що пристрої допрацьовуються, але плани на їхню комерційну експлуатацію вже є.
«Наразі це ще прототип. Управління відбуватиметься за допомогою сенсорного інтерфейсу. Ви просто вказуєте пункт призначення, і човен доставить вас туди», - розповів професор МТІ Карло Ратті.
Нагадаємо, що вчені невдовзі збираються розпочати роботу над технологією 6G.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.