Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Як би я хотів” — це була та пісня, яка народилася одразу під час нашої першої зустрічі з Артемом. Це вийшло дуже легко, вже в перший день. Так би мовити, терапевтичним способом — ми одразу сублімували успіхи, бо це був якийсь такий стан, коли ця пісня стала зізнанням. Коли ти говориш людині: “Я дійсно бажаю тобі щастя будь-якою ціною, байдуже, чи буду я з тобою. Я хочу, щоб ти була щаслива. Якщо я не та людина, яка зробить тебе щасливою, то я хочу, щоб точно була людина, яка тебе зробить щасливою”.
Автономні судна також можуть об'єднатися у повноцінні мости
У столиці Нідерландів почали тестування автономних електричних суден Roboats («робочовни»).
Про це повідомляє Screen Rant, – передає Інформатор.
Пристрої зроблені так, щоб їх можна було адаптувати під різні цілі у процесі експлуатації. Для цього вони можуть набувати різних форм і використовувати деякі інструменти.
Роботи будуть використовуватись для перевезення вантажів або пасажирів через річку. Також вони збирають сміття на своєму шляху, допомагаючи очищенню води. Крім іншого, вони можуть з'єднуватися та формувати деякі плавучі інфраструктури, на кшталт мостів чи невеликих доків.
В основі винаходу лежать електроплатформа з акумулятором, рухова установка та система керування. Крім того, на судні встановлені датчики для аналізу води в реальному часі, а також камери з кутами огляду в 360 градусів і лідари для орієнтування в просторі.
Верхня частина платформи зроблена так, щоб її можна було швидко замінити. Пасажирський модуль має сидіння на 5-6 осіб. Час автономної роботи судна становить приблизно 10 годин, а заряджати його можна за допомогою бездротових установок.
Цей проєкт створили у Лабораторії комп'ютерних наук та штучного інтелекту МТІ (CSAIL) у співпраці з Амстердамським інститутом передових міських рішень (AMS). Поки що пристрої допрацьовуються, але плани на їхню комерційну експлуатацію вже є.
«Наразі це ще прототип. Управління відбуватиметься за допомогою сенсорного інтерфейсу. Ви просто вказуєте пункт призначення, і човен доставить вас туди», - розповів професор МТІ Карло Ратті.
Нагадаємо, що вчені невдовзі збираються розпочати роботу над технологією 6G.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.