“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Залізничники відремонтували найбільшу кількість колій за останні чотири роки
У 2022 році Укрзалізниця електрифікувала 82 км колій та ще 470 км реконструювала і капітально відремонтувала. Це свого роду рекорд за обсягами виконаних робіт за останні роки.
«По електрифікації — це рекордний показник за останні 10 років. У 2013-2020 роках Укрзалізниця електрифікувал в середньому лише 3 км колій на рік. Відбудували цього року теж рекордну за останні 4 роки протяжність колій», — зазначив голова правління УЗ Олександр Камишін.
За його словами, залізничники відновлюють зруйновану ворогом інфраструктуру. Так, відбудовано 25 із 69 зруйнованих мостів.
Також залізничники швидко зреагували на зміну логістики вантажів та активно працювали над розвитком інфраструктурних проєктів і прикордонних переходів на заході з країнами ЄС та на півдні з Молдовою. Зокрема, відновлено дільницю Рава-Руська — держкордон, що дозволить у перспективі організувати пряме пасажирське сполучення Львівщини з Варшавою та Любліном.
Реконструйовано «Лінію 102» — дві залізничні дільниці, що сполучають українське містечко Хирів із Перемишлем у Польщі. Це в перспективі буде найшвидший маршрут між кількома повітами польського Підкарпатського воєводства, а Україна отримає ще два додаткові переходи з Польщею, завдяки яким буде збільшено експортно-імпортний потенціал нашої держави.
Відремонтовано та відновлено рух колією 1435 мм на дільниці Ковель — Ягодин — держкордон протяжністю 70 км.
Відновлено дільниці Рахів — Берлебаш — держкордон і Тересва — держкордон. Це додаткові маршрути між Україною та Румунією, що в майбутньому стануть третім та четвертим стиками на кордоні з Румунією — найбільш завантаженому напрямку. Також вони відкривають перспективу для міжнародних маршрутів та для нових пасажирських напрямків між Ужгородом та Івано-Франківськом і Чернівцями.
"Завдяки реалізованим минулого року проєктам тепер маємо зручне сполучення з Молдовою на дільниці Березине — Басарабяска. Ця дільниця — альтернативне сполучення з дунайськими портами Рені й Ізмаїл",— зазначають в компанії.
Раніше Інформатор повідомляв про те, що Укрзалізниця запустила потяг зі Львова до Рахова на Закарпатті.
Нагадаємо, "Укрзалізниця" змінює розклад та маршрут потягів до Запоріжжя, Кривого Рогу та Нікополя.
Також Інформатор писав, що робити, якщо ви запізнились на потяг "Укрзалізниці" через повітряну тривогу.
Писали ми й про те, чи подорожчають квитки на потяги “Укрзалізниці” у 2023 році.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.