"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Укрзалізниця отримала чергову партію пального та забезпечила себе дизелем для проходження зими.
21 листопада державна компанія опублікувала нову угоду про закупівлю дизельного пального на 35 млн доларів (на 29 листопада це приблизно 1 млрд 303 млн 750 тис. грн). Саму угоду уклали 17 листопада із сінгапурською компанією EXXONMOBIL ASIA PACIFIC PTE. LTD.
За даними звіту про договір, залізничникам мають поставити у термінал порту Клайпеди 30 тис. тонн дизелю з ультранизьким вмістом сірки.
«В цілому, з урахуванням наявних залишків дизельного пального, Укрзалізниця фактично забезпечила необхідний його обсяг для стабільного проходження зимового сезону», - йдеться у повідомленні Укрзалізниці.
Ціна за дизпальне з доставкою, акцизом та розмитненням в УЗ вважають вигідною. Вартість становитиме орієнтовно 52 тис. грн за тонну або 43-44 грн/л. При цьому ціна дизпального на момент підписання угоди в Україні становила 46 грн/л, а роздріб — 55 грн/л.
«Укрзалізниця шляхом зменшення споживання та завдяки прямим контрактам з виробниками вже зекономила на дизелі близько 1 млрд грн і робить усе для того, щоб закуповувати та використовувати пальне максимально ефективно», - повідомила пресслужба державної компанії.
Раніше, угоду на поставку палива з компанією EXXONMOBIL ASIA PACIFIC PTE. LTD. опублікували в Prozorro в січні 2023 року. Тоді мова йшла про 54 млн доларів (на 30 грудня 2022 року, коли уклали угоду, це було 2 млрд 170 млн 800 тис. грн).
За даними Консалтингової групи «А-95», Exxonmobil Asia Pacific PTE. LTD стала найбільшим постачальником дизельного пального для української залізниці. У січні-червні цього року сингапурська компанія поставила 72 тисяч тонн пального, або 83% всіх постачань.
Загалом у 2022 році Укрзалізниця підписала прямі контракти на постачання дизельного пального з ExxonMobil Asia Pacific та польським нафтовим концерном Orlen (його литовським підрозділом Orlen Lietuva і польським імпортером пального Unimot Paliwa).
Польська Orlen у другому півріччі 2022 року забезпечила Укрзалізницю дизельним пальним майже на 70% (чи 80 тисячами тонн). У вересні цього року була опублікована угода з її підрозділом на 8 млн доларів. Йшлося про поставку 6600 тонн дизелю. У листопаді додалася ще одна угода на 12 млн доларів з поставкою 11 тис. 550 тонн пального класу Е(F).
Раніше Інформатор писав, що Укрзалізниця запускає новий маршрут до Будапешта та Відня.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.