Загалом Укрзалізниця планує придбати 940 сонцезахисних ролет (782 широкі та 158 вузьких), які встановлять у пасажирських вагонах, які проходять модернізацію та ремонт, щоб старі дерев’яні вікна з протягами йшли поступово в минуле
Після розголосу тендера "Укрзалізниці" в ЗМІ щодо придбання сонцезахисних штор за понад 7 мільйонів гривень компанія вирішила розкрити деталі закупівлі. Перевізник вказує, що купують не звичайні штори, а вогнетривкі ролети. Їх встановлять у пасажирських вагонах, які проходять модернізацію та ремонт, щоб старі дерев’яні вікна з протягами йшли поступово в минуле. Відповідна заява опублікована на офіційній Telegram-сторінці УЗ.
В Укрзалізниці запевняють, що завжди детально вивчають всі сигнали щодо закупівель УЗ, навіть з анонімних Telegram-каналів і соціальних мереж. Так, цього разу додатково перевірили оголошену закупівлю сонцезахисних подвійних штор для вагонів. Як вказано в технічній специфікації на Prozorro, планується закупівля спеціальних вогнетривких подвійних конструкцій-ролетів, а не звичайних тканинних штор. Такими шторами зі старих вагонів із дерев’яними рамами окремі Telegram-канали та ЗМІ ілюстрували повідомлення про закупівлю, і це викликало непорозуміння щодо цін. Продукція, на яку оголошено тендер, має низку технічних вимог та особливостей. Каракас ролет має бути спеціально виготовлений під конкретні розміри з алюмінієвого профілю, одна штора ролети розсіює світло, інша – виконана з непрозорого матеріалу. Штори ролети обов’язково повинні бути виготовлені з вогнетривкої тканини (відповідно до державних стандартів та вимог) та фіксуватися в заданому положенні, відповідати вимогам щодо витривалості.
"Вартість цієї продукції за результатами торгів вдалося знизити у порівнянні навіть з попередніми закупівлями цієї ж продукції (першої половини 2023 року) попри зростання цін на всі комплектуючі, енергоносії, адже до торгів долучилось 2 постачальники й початкову ціну для торгів ставили нижчою. Загалом компанія планує придбати 940 сонцезахисних ролет (782 широкі та 158 вузьких). Їх встановлять у пасажирських вагонах, які проходять модернізацію та ремонт, щоб старі дерев’яні вікна з протягами йшли поступово в минуле. Очікувана вартість закупівлі була сформована на основі надання комерційних пропозицій від постачальників та становила 7 010 100 гривень. Тобто вартість широкої ролети – 7 550 гривень, а вузької – 7 тисяч гривень. Переможець торгів погодився поставити всю продукцію за 6 916 100 гривень, що менше ціни 2023 року. Окремо перевірено, що ціни закупівлі УЗ не вище, ніж вартість аналогічної продукції в комерційних закупівельників. Дослідили й ситуацію на ринку: наразі ролети для пасажирських вагонів постачають два українські виробники. Прагнемо збільшити конкурентність в цьому сегменті, долучити ще виробників, що дасть змогу й надалі знижувати вартість продукції. Для цього переглядаються та вносяться зміни до технічного завдання за пропозиціями учасників ринку (це відображено й в Prozorro), оприлюднено креслення цієї продукції, щоб її могли освоювати нові виробники. Було знято додаткові вимоги щодо проходження постановки на виробництво. Будемо раді бачити нових постачальників, які запропонують найкращу ціну за ролети для пасажирських вагонів", - вказали в Укрзалізниці.
Нещодавно ряд ЗМІ звернув увагу на тендер, який оголосило акціонерне товариство "Укрзалізниця". Вказувалося, що перевізник хоче закупити 940 сонцезахисних штор подвійних для пасажирських вагонів на 8,4 млн гривень (з ПДВ) (8,93 тис. гривень за одиницю). Про це свідчать дані в системі державних закупівель ProZorro. Зокрема, компанія планує купити 782 штори сонцезахисні (широкі) та 158 штор сонцезахисних (вузьких). Строк постачання - до 31 грудня 2024 року. За результатами тендеру фізособа-підприємець Владислав Голубєв запропонував найнижчу ціну - 6,916 мільйона гривень.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.