Українці зможуть поскаржитися на неякісні товари та послуги
Зараз звернення українців стосуються невідповідності в рахунках за спожитий газ та покупок в інтернеті
Зараз звернення українців стосуються невідповідності в рахунках за спожитий газ та покупок в інтернеті
В Україні запускають систему е-споживач, це стосується неякісних товарів і послуг, що надаються. На «гарячу лінію» можна буде звертатися цілодобово.
Про це повідомляє Інформатор з посиланням на Урядовий портал.
"Незабаром планується запуск проекту е-споживач, який надасть можливість українцям подавати скарги онлайн всього у кілька кліків. Проектом передбачається створення відповідної підтримки споживачів. Поки звернутися можна за цілодобовими телефонами: (044) -364-77-80; 050-230 -04-28", - йдеться в повідомленні.
Звернення українців стосуються невідповідності в рахунках за спожитий газ, які призвели до формування заборгованості, придбання товарів через інтернет і деяких інших питань.
Для довідки: у 2020 році надійшло понад 20 900 пропозицій, звернень, скарг та заяв з питань захисту споживачів. У минулому році українцям повернули 10,2 млн гривень за неякісні товари та надані послуги.
Нагадаємо, українці з симптомами COVID-19 зможуть викликати мобільну бригаду через контакт-центр. Крім того, українці зможуть повідомляти про хабарі через спеціальний портал .
Також Інформатор писав, що в Україні зможуть поскаржитися на забруднення екології через Save ecobot.Система включає в себе і карту забруднення повітря на території всієї країни.
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.